fredag 6 november 2009

Fastbunden...

Ett minne slog mig så här på fredagskvällen som jag tänkte dela med mig av, det hela hände för några veckor sen när vi var på en av våra härligt syndiga träffar.

Vi låg alla fyra i sängen. Tidigare under dagen hade Zack gett mig en idé som jag ville testa på Cyan. Han och Sandra hade lekt lite med hand- och fotbojor och det kändes som det var Cyans tur att få bli ordentligt fastspänd. Jag lekte lite lätt smekte henne, hetsade henne, slickade henne. Hon låg där och tittade på mig med blanka ögon av upphetsning och jag lät min mandom smeka henne. Med ena handen tog jag fram fotbojorna, spände varsamt fast dem. Hon tittade okynnigt på mig. Jag log mot henne. Handbojorna spändes fast och jag kopplade ihop fötterna med händerna så hon låg på rygg med både fötter och händer i luften. Hon kom ingenstans. Zack och Sandra tittade nyfiket på vår lek medan de både förlustade sig med varandra.

Jag slickade Cyan lätt över hennes våta inre och reste mig upp så jag kom åt med min mandom. Jag trängde djupt in i henne och hon stönade högt till. Jag tog det lugnt, lät tempot sakta byggas upp men snart var vi båda förlorade i en värld av upphetsning. Jag stötte hårt i henne, lät henne känna att jag gjorde som jag ville och hennes upphetsning verkade inte känna några gränser. Med helt blanka och svarta ögon tittade hon upp på mig. Jag la en hand om hennes hals, först varsamt sen klämde jag åt lite hårdare, hon flämtade till och när jag trängde djupt i henne stönade hon som om hon var besatt...

Vi förlorade oss själva i vår kärlekslek. Jag spände loss Cyans händer och fötter. Jag förlustade mig med henne fullkomligt och min orgasm var inte långt borta. Jag drog ut och i en kraftfull orgasm kom jag över Cyan som girigt lapade i sig det hon kom åt. Jag böjde mig ner, fylld av ett härligt erotiskt dis, och kysste min tillfälliga "slav".

Imorgon ska vi träffas igen... Kanske blir det min tur att bli dominerad...


Kram alla läsare!

//
Lukas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar