fredag 20 november 2009

Fredagkväll..

Zack och Sandra står i duschen tillsammans. Det hörs en massa skratt och stoj, precis som vanligt när de är igång, hehe. De är som två bulldoggvalpar. Lekfulla och har en massa roliga ljud för sig.
Lukas sitter i soffan här bredvid mig och spelar gitarr och sjunger. Det är så mysigt...

Om någon timme ska Zack och Sandra ge sig iväg på bio. Jag & Lukas ska vara kvar hemma. Vi ska inte titta på film. Inte till en början iallafall... vi ska ägna oss åt helt andra saker... Det har pirrat i magen hela dagen. Känns härligt att skicka iväg sin egen sambo på en bio-dejt med en gift kvinna, spännande! Samtidigt som jag själv ska förlusta mig med hennes man tills jag förmodligen inte orkar mera...

De kom redan igår egentligen. Och vi skulle bara ta det lugnt. Se en film under kvällen för att sedan somna gott. När vi krupit ner började läppar och händer leka med varandra. Hettan flammade upp flera gånger men vi sansade oss varje gång. Efter ett tag lade jag mig sked med Lukas bakom mig. Hans andetag värmde heta mot min rygg och.. (paus).

...hehe, nu fick jag precis en försmak av vad som komma skall ikväll. Han kom och ställde sig här bredvid medans jag skrev och sa något puss-paus. Det blev lite mer än så.. hans kuk smakar så gott och jag retade honom nyss med min våta förväntansfulla mun.. nu skickade jag dock iväg honom till gitarrspelandet en stund till..

Nåväl, tillbaka till bloggskrivandet..
...han var stenhård och jag njöt av att känna honom mellan mina skinkor. Han pressade sig upprepade gånger mot mig i busiga hetsande rörelser. Han hittade min bakre öppning.. provade lite.. lite, lite flera gånger om och om igen.. jag vred överkroppen mot honom så att jag kunde möta hans blick i mörkret. Vi försökte hålla våra andetag tysta. Han tryckte sig mot mig igen, lite hårdare och jag spärrade upp ögonen när han trängde in en första bit.. och en bit till.. för att sen tränga längre in och stöta några tag in i mig...

Han välte runt mig på rygg och lade sig över mig.. kröp ner och slickade mig med fingrar inuti mig i båda hålen.. men en kort stund senare kröp han upp över mig igen och trängde in. Började ta mig hårt. Jag tog ett hårt tag med ena handen i hans hår och klöste honom över ryggen med den andra. Han stönade högt i mitt öra. Han reste efter en stund på sig men fortsatte ta mig hårt. Jag började smeka mig själv och jag kände på en gång att det skulle gå fort. Och det gjorde det. Svallvågor kittlade genom magen och jag tvingade mig själv att möta hans blick när orgasmen bågnade i kroppen. Han sprack upp i ett stort leende mot mig och bara darrade under honom...

Några sekunder senare låg han ner över mig igen. Spände sig och tryckte sig mot mig. Och bara en kort stund senare svartnade hans ögon och han kom hårt i mig. Vi sjönk ihop till en darrande hög och ett förlösande skratt bubblade i oss...

Hoppas att kvällens lekar kommer resulterade i ett nytt syndigt blogginlägg snart... utsikterna ser mycket goda ut.

Välkommen tillbaka att läsa! /kramar Cyan

2 kommentarer:

  1. Fan vad jag gillar eran blogg!
    Önskar alla haft samma fria levende som er!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Vi önskar också människor skulle vara mer öppna och fria. Hoppas du fortsätter att läsa!

    Kram
    //
    Lukas

    SvaraRadera