måndag 23 november 2009

Hemma igen...

Nu sitter jag hemma igen. Sandra ligger redan och sover. Vi kom hem avsevärt mycket senare än vi tänkt idag, men Cyan och Zacks sällskap var för trevligt för att åka ifrån. Det är hetl underbart hur roligt vi har i deras sällskap och hur mycket vi trivs. Allt känns så kärleksfullt och mysigt och var man än vänder sig finns det kyssar och kramar.

Den här helgen har vi testat något nytt. Vi har testat något nytt och spännande. Zack tog min fru i handen och gav sig iväg på en biodejt och lämnade mig tillsammans med Cyan ensamma hemma... Det var verkligen en kittlande upplevelse.

Vad som hände var hett och ljuvligt....

Nästa helg ska jag och Cyan gå på biodejt och låta Sandra och Zack få vara ensamma.

Men nu måste tyvärr den här älskaren och maken gå och sova inför morgondagens göromål. Hoppas jag hinner skriva om våra äventyr imorgon!

Kram alla läsare!
//
Lukas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar