måndag 30 november 2009

Ensamma hemma del 2

Här kommer den efterlängtade fortsättningen på när jag och Cyan var ensamma hemma förra helgen.

...när hon kom tillbaka var hon klädd i högklackade stövlar och sin syndiga lackklänning. Vi hamnade än en gång i sovrummet. Jag la henne ner på rygg, kysste henne ömt och lät min tunga vandra ner till hennes våta inre. Hon smakade ljuvligt, och hennes reaktion var kraftfull. Jag låg där och förlustade mig, lät min tunga och mina läppar beröra henne.

Jag ledde henne varsamt upp på alla fyra, ställde mig bakom henne, och trängde in i hennes förbjudna hål. Hela hennes kropp uttryckte förvåning över att jag började så, men det var en förvåning blandad med njutning. Cyan stönade nöjt och jag började försiktigt röra mig rytmiskt mot henne. Vi var i en annan värld. Där allt var totalt njutning. Jag drog mig ur henne och trängde in i hennes våta inre.

Vi hade vänt oss om. Cyan låg nu på rygg och jag trängde djupt in i henne. Hon gnydde av välbehag och tittade på mig med ögon fyllda av lust och begär. Hennes svarta lackklänning och hennes syndiga svarta stövlar glänste i det svaga ljuset. Ljuden från kärlekslek fyllde hela deras hem. Jag stod på knä mellan hennes ben och tog tag i fotleden och lät min tunga löpa längs stövelskaftet. Cyan drog efter andan och stönade till av synen och hennes blick fylldes av innerlig åtrå. Jag tog henne hårdare, la mina händer runt hennes hals och vi förlorade oss i en erotisk dimma. Jag kände hur jag närmade mig, hur det skrek av njutning i hela min kropp. Varje muskel pumpade mot det nu oundvikliga slutet. Jag drog mig ur henne och flyttade mig tillbaka ett steg. I en en oerhört stark orgasm kom jag över hennes svarta syndiga stövlar. Min säd rann ner över dem och Cyan brast ut i ett härligt syndigt leende.

Jag tittade djupt i Cyans ögon. Tog tag i hennes ben och slickade på hennes syndigt svarta högklackade stövel. Jag la mig över henne och vi förenades i en djup och sensuell kyss....

Vi låg där flämtande båda två, smekte varandras kroppar och tittade varandra djupt i ögonen. Det hela kändes härligt och befriande. Härligt uppsluppna och tillfreds gick vi ner till duschen. Vi stod utanför och pressade oss tätt intill varandra och kysstes...

Efter duschen kröp vi ner i sängen och jag la mig bakom Cyan och omfamnade henne, vi avslutade vår syndiga kväll med att bara ligga och känna varandras ljuvliga närhet. Vi slog på en film och lät lugnet lägga sig. Zack och Sandra hittade oss där liggande tätt inslingrade i varandra. De hade haft en mysig bio dejt och var nu trötta även de. Vi alla fyra föll in i ljuv sömn och våra lekar fortsatte i våra drömmar...

Kram kära läsare! Hoppas ni uppskattar våra äventyr!

//
Lukas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar