lördag 14 november 2009

Åka och "köpa glass" en fredagskväll....

Mörkret låg tätt utanför vindrutan. Jag hade en hand på ratten och den andra på Lukas ben. Hans fingrar lekte förföriskt med mitt hår i nacken. Jag sneglade på honom. Han tittade på mig som om han skulle äta upp mig.
-Jag vill ha dig, sa han lågt.
-Och jag vill ha dig, sa jag och tvingade mig själv att fästa blicken på vägen igen innan vi riskerade åka i diket.

Halvtimmen tidigare hade jag legat invirad i en filt i vår soffa. Sandra och Zack hade suttit på golvet framför teven och grävt bland våra dvd-filmer medans Lukas varit på nedervåningen för att hämta en huvudvärkstablett åt mig.
-Ska inte ni ta bilen och åka iväg nån timme för att "köpa glass" eller så? sa plötsligt Zack med ett leende.
-Köpa glass? sa jag och stirrade oförstående på honom.
-Jaaa.. ni vill säkert busa av er, så kan jag och Sandra kika på film eller så. Jag är alldeles för snorig och sjuk för att orka busa något, men jag vet att ni vill, log han mot mig.
-Vad missar jag nu? hör jag Lukas från trappan på väg upp.
-De vill bli av med oss! De tycker att vi ska åka och "köpa glass", skrattar jag.

Tio minuter senare står vi alla ner i köket. Zack & Sandra börjar koka kaffe medans vi kränger på oss ytterkläder.
-Lek snällt nu, säger de åt oss. Vi bara flinar och ger oss i den nollgradiga kvällskylan. Mörkret är kompakt och nästan vintrigt. Det drar snålkallt om baken på mig eftersom jag inte har några trosor på mig. Har på mig en svart klänning, knähöga trumpor, sneakers och min vinterkappa.


Jag kör. Känner hans blick på min kropp. Vi bestämmer oss för att åka till den avlägsna gårdsparkering vi var sist på. Men när vi kommer dit är parkeringen full med bilar.
-Plan B, muttrar jag lite och ler. Vi åker till den lilla skogsparkering vi var på första gången för några helger sedan. När vi kommer dit står det redan en bil. Vi ser två personer sitta i den och jag får känslan av att vi kom och störde de även om de inte direkt gör något.
-Vafan, det är visst inte bara vi som gillar att vara här. sa jag.
-Nää, det ser lite misstänkt ut, svara Lukas. Jag suckar frustrerat.
-Okej, plan C. Jag tror jag vet ett annat ställe vi kan få vara i fred på., ska jag bara försöka hitta dit.

Några minuter senare har jag hittat det jag söker. En grusparkering vid en brukshundsklubb i utkanten av naturreservatet. Det verkar inte vara en själ här denna fredagskväll. En kort bit strax ovanför oss dånar bilarna förbi på E18. Detta är den mest äventyrliga plats vi hittills har varit på och risken att bli påkomna är större...

Hans läppar är varma och våta. Jag drar häftigt efter andan när hans hand knäpper upp min vinterkappa, letar sig in under klänningen och börjar smeka mitt bröst. Vi hetsar varandra med att kyssas en lång stund samtidigt som våra händer smeker och leker. Åtrån ligger tung i bilen. Han kysser med mjuka läppar mina kinder, ögonvrån, hals och stannar upp vid mitt öra. Andas varmt mot det.

-Ska vi flytta till baksätet? viskar han. Jag är inte sen att svara ja på det och vi gör oss snabbt av med ytterkläder och kryper in i baksätet istället. Musiken strömmar dovt ut genom högtalarna. Han låser dörrarna. Efter några utdragna kyssar får vi med gemensamma krafter av honom jeansen.
Jag ställer mig på knä i sätet och tar sakta... hans kuk i munnen. Jag får en utdragen suck till svar. Jag suger och slickar långsamt och dröjande till en början. Gnyr när jag känner hans fingrar leta sig in mellan mina ben.

-Ååh, du är så våt, flämtar han. Jag kan inte säga så mycket till svar utan mest stöna instämmande. Jag sneglar upp mot rutorna och ser att de redan har börjat imma igen. Fingrarna glider skönt över mig och jag suger mer hetsande.

Efter en stund säger han åt mig att lägga mig på ner på rygg. Vi byter plats så smidigt som det kan gå och skrattar lite åt det. Vi befinner oss verkligen i en situation där vi båda vill ha varandra men inte har någonstans att göra det. Därför får vi ha sex i bilen. Men inte gråter vi för det, det är så spännande och upphetsande och den här gången känns mer spontan än nånsin. Han drar upp min klänning helt och lägger sig helt naken över mig. Våra kroppar färgas silverblått i mörkret...

-Det kommer en bil! säger han och vi stannar upp i kyssen. Jag halvreser mig upp och sneglar ut genom den halvt igenomimmande sidorutan. Vi ser bilen köra upp till klubbstugan. Sedan kommer den tillbaka körandes mot vår bil och hela fönstret badar plötsligt i ljus från dess framlyktor. Vi hukar ihop oss och pulsen rusar upp i mig. Kikar försiktigt upp igen och ser bilen vända för att sedan köra därifrån. Vi skrattar till och andas ut...

Han ser busig ut och tittar på mig. Böjer sig fram och börjar slicka mig. Jag sluter ögonen med ett stön och njuter. Tungan är så långsam till en början. Glider lätt, så lätt. Känner hans fingrar tränga in inuti mitt varma våta inre. Jag glömmer nästan vart jag är någonstans. Det är ljuvligt skönt och möter mjukt hans rörelser med min kropp. Mina stön blir högre och med kvidande. Utdragna kittlingar börjar spira i nedre delen av magen, jag blundrar hårt och låter mig själv komma i flera hårda sammandragningar. Min andning är okontrollerad och blodet rusar våldsamt i min kropp. Lukas skrattar lågt och förtjust, reser sig upp och ler mot mig. Han möter min blick i mörkret och låter mig se när han långsamt slickar av sina fingrar som är alldeles våta av mig..

Sedan tränger han in omedelbart. Jag är så våt och trång efter att precis ha kommit och jag drar efter andan. Han börjar ta mig lugnt och dröjande. Hans tyngd känns hetsande skön över min kropp. Våra andetag är heta och darrande. Efter en stund reser han sig upp så långt som han har möjlighet och sträcker fram handen mot min hals, sluter fingrarna runt.. klämmer åt litegrann. Jag stönar till. Han klämmer åt hårdare. Han blundrar och börjar nästan ta mig som om jag inte vore där. Jag är bara en leksak. Hans hand klämmer åt ytterligare och jag kan knappt få fram ett ljud. Strax därpå slår han upp ögonen och tittar på mig, släpper av på trycket och smeker istället ömt över min hals. Han lägger sig ner över mig igen och vi börjar bygga upp intensiteten. Våra stön blir högre och det fladdrar en tanke genom mitt sinne. Om någon passerar bilen nu kommer det definivit höras vad vi gör. En millesekund senare har jag släppt tanken. Jag bryr mig inte. Låter mig bara föras med i våra gemensamma rörelser. Tempot ökar och vår andning är hetsigare nu. Han pressar sig krävande mot mig och spänner sig rymiskt. Tränger djupare, hårdare. Mina stön blir högre.

Han kommer hårt. Våra blickar möts och hans ögon exloderar i mörkret och blir aldeles svarta. Jag smeker över hans kinder och han andas stötigt och tungt, lägger sig ner över mig som en darrande hög. Det tar flera minuter innan vår andning börjar återhämta sig. På insidan av rutorna har vattendroppar bildats. Vi ligger kvar en lång stund och smeker varandra mjukt.. kysser länge. Njuter av stunden och får ytterligare ett härligt minne att spara..

-Ska vi åka och köpa den glassen? säger jag och ler.
-Ja det gör vi, skrattar Lukas.
Vi klär på oss i den frostiga nattluften och hoppar in i framsätet. Kysser varandra en stund och väntar leende åt att imman på insidan av framrutan ska försvinna innan vi kan köra iväg. Sedan rullar vi hem till de andra, till soffmys, film, glass & massor av kärlek!

/Cyan




2 kommentarer:

  1. Läckert, synd att man inte var nära där vid E18, bor ju själv bara knappa kilometern från E18 (i KD).

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar!

    Det var intensivt och läckert. Att ha bilar åkande så nära sig var helt klart något som gav lite adrenalin. ;)

    //
    Lukas

    SvaraRadera