måndag 9 november 2009

Formel1-sex!

Klockan är kvart i fyra. Klockan fyra ska jag & Zack vara borta på Fars dags-kalas. Jag ligger i soffan lite nyvaken på övervåningen med Lukas över mig. Vi pussas och småpratar. Jag vet att jag borde gå ner och göra mig klar för att gå men så hör vi ett svagt suckande från nedervåningen. Vi tittar på varandra.. lyssnar lite extra. Vi hör svaga stön.
Jag:
- Är de igång? Nu?
Lukas flinar och tittar på mig.

Han reser sig till hälften upp från mig, drar undan mina trosor. Han slickar på sina fingrar, smeker mig och tittar på mig med full i fan i blicken. Jag ber honom ta av mig trosorna istället. Han gör det. Medans han attackerar en kondomförpackning blir jag lika full i fan och börjar smeka hans kuk med mina fötter.. det ger resultat direkt och han tittar på mig som om han ska äta upp mig.

Femton sekunder senare ligger jag på rygg soffan med honom över mig, kommer ingenstans. Vill ingenstans. Han tar mig hårt och snabbt redan från början. Jag flämtar och skriker om vartannat och han flåsar tungt i mitt öra. Vi hör de andra där nere och att hettan ökar där också. Jag hör Sandra stöna högre..

Jag känner hur nära han är och möter han blick. Den exploderar. Han vrålar och pulserar våldsamt in i min kropp..

Vi faller flämtande ihop till en skakig hög i soffan, tittar på varandra och brister ut i skratt båda två. Nu är det bråttom till kalaset! Men när vi kommer hem igen väntar Zacks & mina "leksaker" på oss, då är det fortsättning följer, kvällen är lång...

/Cyan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar