måndag 16 november 2009

Den våta sagan om duschstången...

Vi hade ätit, diskmaskinen var igång och Lukas kramade om mig bakifrån.
-Jag tänker ta en dusch.
-Ååh, då vill följa med! sa jag.
Sandra & Zack gav sig upp i sovrummet på övervåningen för att leka medans jag släckte ner i badrummet och tände ett levande ljus på handfatskanten. Jag gled in i duschen med Lukas. Det var ljuvligt att känna det varma vattnet strila över våra kroppar och vi började kyssas mjukt och dröjande. Två tvålande noggrant och mysigt in varandra överallt med smeksamma händer och sköljde av...

-Burrrr! sa jag och huttrade. Jag borde stängt badrumsdörren, det drar kallt.
-Jag kan hoppa ut och stänga! erbjöd han sig. Sagt och gjort. Han drar undan duschdraperiet lite, kliver med ena benet över badkarskanten och...
-Ka-BRaaakh... Duns-Flapp-Tjoff! (Sedan dödstyst i en millesekund)
Jag brister ut i gapskratt. Hela stången med duschdraperiet hade lossnat och rasat ner.
-Det va inte jaaag! säger han och skrattar generat. Snacka om att förstöra den romantiska stämningen. Jag skrattade så jag höll på att gå åt...

Jag samlade ihop mig så gott det gick och vi fick efter lite stök och bök upp stången igen och kunde fortsätta vår dusch. Det tog inte lång stund förräns vi hade släppt händelsen och vi stod åter och kysstes och smekte varandra över våta, lena kroppar. Vi bestämde oss för att fortsätta ute i soffan istället. Jag vände mig om och böjde mig fram för att stänga av vattnet.. hörde honom skratta förtjust och därefter trängde han in i mig. Fick retsamt nog bara känna honom i någon minut, sen drog han sig ur.. Vi hoppade ur karet och torkade av oss hyfsat.
-Kommer du? Jag vill ha dig nu, säger han och smeker mig över håret.
-Mm, jag ska bara ta på mig de här, säger jag och drar på mig ett par knähöga strumpor.
-Jag vill ju inte frysa om fötterna, flinar jag.
Han tittade på mig som om jag vore ett stycke kött.

Vi flyttade oss ut i soffan. Hettan mellan oss vibrerade tungt. Han ställde sig på knä och tittade på mig nästan med uppfodrande blick. Jag kröp upp framför på alla fyra och gapade lydigt över hans kuk som förväntansfullt sökte min uppmärksamhet. Började suga honom med långa, djupa tag och...
-Kraaakh-brak-ka-klonkh! Jag stelnade till med honom i munnen.
-Vafaaan...! (Lukas)
Jag började skratta igen. Försökte verkligen skärpa mig men det var helt omöjligt. Duschstången hade ramlat ner igen!
-Nu skiter vi i den jävla stången, jag vill knulla! säger han och ömsom skrattar ömsom ser frustrerad ut. Jag kvävde skrattet som bara bubblar i mig innefrån.

Någon timme senare ligger vi svettiga och darriga efter två orgasmer och ett rejält sprut och bara andas och låter pulsen gå ner. Då bubblar skrattet upp i mig igen.
-Va hände egentligen där nere förut? ropar Sandra från sovrummet.
-Ingenting, absolut Ingenting! säger Lukas och skrattade med röda kinder.

Sex är skönt.. och roligt! :)

/Cyan - badkarsnymfen

1 kommentar:

  1. Lättare att skratta åt det nu. Just då kände jag mig bara allmänt dum :D

    //
    Lukas

    SvaraRadera