måndag 23 november 2009

Ensamma hemma...

Det var fredag. Zack och Sandra stod i dörren.
- Vi går nu, sa de till mig och Cyan.
- Ha en trevlig "dejt", sa vi till dem.
Jag skulle bli lämnad ensam med "fel" partner. Vad som skulle hända var helt mina och Cyans händer. Jag var nervös. Det var lite ovant att vara helt ensam med Cyan. Vi hade givetvis varit det förut när vi åkte iväg med bilen, men det kändes speciellt denna gång. Vi blev lämnade och hade helt fria händer. Allt var tillåtet.

Jag och Cyan tittade på varandra när dörren slog igen.
- Ska vi sätta igång en film? frågade Cyan.
Jag kände mig lite lättad. Det kändes som nervositeten rann av mig. Nu var inte fokus på vad vi fick göra längre. Vi hade tagit kontrollen igen. Vi gick upp till tv:n och la oss. Vi slog igång en film men sekunden efter låg vi och kysstes och myste. Efter en stund rörde vi oss in till sovrummet.

Det var varmt och mysigt, vi var nakna. Vi smektes, kysstes, lät våra läppar leka. Vi var helt ensamma. Det kändes speciellt. Cyan la sig över mig, lät mig tränga in i henne. Hon tittade mig djupt i ögonen och började rida mig sakta. Det var skönt, syndigt och härligt. Vi lät oss helt förlora oss i vår förlustelse.

Jag låg över henne. Jag trängde in i hennes förbjudna hål. Vi stönande båda högt. Jag tittade henne djupt i ögonen och lät mina höfter jobba. Jag började lugnt, ömt och långsamt. Men snart lät jag mig förloras i lusten och ökade takten. Vår förlustelse ljöd i hela sovrummet. Cyans njutning började nå sin topp. Jag kände hur även jag närmade mig. Jag höll mig och koncentrerade mig på hennes njutning. Jag ville se hennes ögon när hon kom... Hon stönade allt högre, jag ökade takten, hennes njutning intensifierades. I ett hav av njutning skrek hon ut sin orgasm, hennes ögon vidgades och blev helt svarta av den extrema njutning hon kände och jag kände hur jag också var så nära. Jag släppte lös min egen orgasm bara sekunder efter Cyans hade börjat. Tillsammans kom vi i ett härligt erotiskt dis...

Vi låg där, varma, euforiska, och tillfreds. Vi kramades och myste, låg där tätt inslingrade i varandra. Allt kändes oerhört härligt. Vi låg där och pratade lite, undrade lite vad våra partners just nu gjorde. Det hela kändes härligt overkligt.

Vi la oss och fortsatte och tittade på filmen vi tidigare startat. Efter ett tag gick Cyan iväg, när hon kom tillbaka var hon klädd i högklackade stövlar och sin syndiga lackklänning. Vi hamnade än en gång i sovrummet...

Det får dock bli berättat en annan gång.

Kram alla läsare!

//
Lukas

2 kommentarer:

  1. Ni får det att låta härligt, pirrar lite när jag läser. Inte sexuellt utan mer det där spännande pirret som vid en nyförälskelse trots att man har en man älskar, jag gillar den känslan :)

    SvaraRadera
  2. Vi gillar den känslan vi med :)

    Hoppas ni fortsätter läsa!

    Kram
    //
    Lukas

    SvaraRadera