söndag 15 november 2009

En helt galen idé...

Jag sitter hos Zack och Cyan igen och det känns härligt spontant. Vi åkte hem i fredags och skulle inte ses igårkväll då Zack och Cyan skulle iväg på kvällen. Men igår kväll ringde Cyan när de kommit hem och sa lite skämtsamt:
- Så ska ni inte komma över och sova här istället för hemma.

Klockan var runt halv elva och första tanken var att vi kommer inte kunna vara där fören om en dryg timme. Det var helt galet. Men lusten och längtan satte in och en kvart senare satt jag och Sandra i bilen på väg till våra vänner. Det kändes helt galet och spontant.

Vi möttes av väldigt glada Zack och Cyan som välkomnade oss med varma kyssar och kramar. Vi umgicks och hade det mysigt en stund innan vi kröp ner i säng.

nu på morgonen har vi haft härlig morgonsex och nu ska vi alla äta frukost. Jag är så glad att vi följde Cyans vilda idé och hamnade här igår kväll... Och nu står Cyan och kysser mig i nacken och förlustar sig med mitt öra...

Kram alla läsare
//
Lukas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar