söndag 15 november 2009

Hemma igen...

Två blogginlägg på samma dag är ovanligt men idag så känns det som jag vill skriva lite igen.

Vi är nyss hemkomna från Zack och Cyan. Det känns alltid lika tungt att åka därifrån. Samtidigt är det alltid skönt att komma hem. Fast vi båda önskar att våra kära vänner kunde följt med oss hit...

Det har verkligen varit den perfekta söndagen. Vi började som sagt med härlig morgonsex och sen låg vi alla fyra nakna och tittade på bra filmer och spelade lite tv-spel hela dagen med undantag för en liten matpaus. Jag och Cyan tog en dusch efter maten som slutade härligt syndigt medan Sandra och Zack lekte på övervåningen. Min och Cyans dusch innehöll mycket skratt och stoj, något jag misstänker hon kommer blogga om framöver.

Imorgon är det ytterligare en vecka som ska fyllas med det vanliga livet. Men vi hoppas på att få möta våra syndiga vänner snart igen. Och känner jag oss rätt kommer vi inte kunna hålla tassarna från varandra länge.

God natt alla läsare!

//
Lukas

1 kommentar:

  1. HHmm... *kämpar för att hålla mig för skratt* ;) Jaa, du kan vänta dig ett blogginlägg om vår dusch! Puss!

    SvaraRadera