söndag 29 november 2009

En natt i fångenskap...

Sandra skrev det här igår natt. Hoppas läsningen förnöjer!

Sitter och tänker tillbaka tre timmar.. Att bli fastbunden och ögonbindel på är en av mina djupa fantasier. Och ikväll fick jag den fantasin uppfylld av Zack. Han lekte med min kropp på alla sätt möjliga. Han retades och smiskade mig och sen gav massor av kärlek på samma gång. Alla sinnen var på högspänn och njutningen slog som vågor genom min varma kropp. Lyckan var total, hur Zack utnyttjade alla mina hål och kysste min känsliga hud...

Kan inte beskriva känslan när han släppte loss mig. Hur det ömmade i handleder och fotleder. Den fysiska reaktionen att bli fri när man har spänt alla muskler i förväntan.. Jag bara skakade och log stor mot Zack. Han såg lite orolig ut först men när jag strålade av lycka så försvann all oro ur hans ögon. Han har sagt att vi ska utforska denna fantasi lite mer snart igen. Njuter av bara tanken.

Ska väcka Zack nu, han vart lite trött efter två timmar av heta och sensuella lekar.

Kyss alla läsare!
//
Sandra

1 kommentar:

  1. härligt! jag fick den fantasin förverkligad av sambon och killen i vårat par för ett tag sen. det var som du beskriver!

    SvaraRadera