onsdag 28 oktober 2009

Biläventyr...

Jag märkte knappt att dörrhandtaget ömmade mot mitt bakhuvud. Bilens dörrhandtag. Ögonen hade börjat vänja sig vid det kolmörker som omgav oss. Musiken strömmade mot oss på svag volym men det som hördes mest var våra upphetsade andetag. Rutorna hade nästan helt immat igen...

Dryga halvtimmen tidgare hade jag precis hämtat mig från en skön orgasm. Liggandes i sängen och blivit slickad. Busigt hade jag istället satt mig ovanpå honom och börjat rida.. först lekt lite retsamt och låtit honom tränga precis när jag ville.. sen allt mer hett och upphetsat. Men mitt i allt började alarmet på mobilen ringa.
-Vafaaan... suckade Lukas.
-Jag kan sringa bort till bilen och snurra på p-skivan, sa jag.
-Nej, vi går båda två isåfall.

Sagt och gjort, vi tumlade frustrerade nerför trappan och hittade Sandra & Zack lekandes inne i duschen. Vi meddelade de att vi snabbt bara skulle bort till bilen, parkera om den och snurra på p-skivan. Lukas stod vid ytterdörrn och var nästan klar när jag drog på mig jeansen. Jag kastade en utmanande blick på honom.
-Vi kanske ska göra det i bilen istället? sa jag. Hans ansiktsuttryck sa allt. Jag flinade och drog snabbt på mig en kjol istället och höstkappan, struntade i trosor.
-Hmm, kjol och sneakers blir ju inget bra, måste nog ta de här, sa jag och drog på mig mina knähöga svarta läderstövlar med klackar och metalldetaljer.
-Ååh herregud, suckade Lukas och tog sig lätt för pannan. Det såg ut som om han skulle äta upp mig..

-Eeeh.. vi åker en sväng.. hojtade jag upp till de andra.
-Vart då? undrade Zack uppefrån sovrummet.
-Nån... mörk plats... eller så, flinade jag.
-Ta med kameran! ropade han återgick och till att dunka på Sandra. Jag skrattade gott och stoppade ner den i fickan.

Några minuter senare satt vi i bilen, jag kom på en alldeles perfekt plats för vårt bus och agerade vägvisare åt Lukas som körde, medans jag retsamt smekte honom jeansen hela vägen. Efter knappa tio minuters bilkörning genom kvällsmörkret hade vi nu bara en bit på en skogsväg kvar. Han slog på helljusen och lät sin hand glida upp längs mitt lår medans vi körde sista biten..
-Ååh, du är fortfarande alldeles våt.. sa han lågt och jag bara myste nöjt.

Vi parkerade på den lilla grusparkeringen alldeles intill skogen. Mörkret var kompakt och det fanns inga ljus någonstans. Än mindre några människor. Men man visste ju inte, det kunde ju komma någon..

Ytterkläderna åkte av och vi flyttade oss till baksätet. Tystnaden blev nästan lika kompakt som mörkret frånsett bilstereon som svagt, svagt ljöd i bakgrunden. Vår Ålands-skiva dessutom. Bara låtar med underbara erotiska minnen. Vi kysstes lugnt och djupt... luften vibrerade av åtrå och spänning. Ögonen började vänja sig vid mörkret och vi log mot varandra. Det hela kändes så busigt äventyrligt och samtidigt porrigt. Jag ställde mig på knä i baksätet, knäppte upp hans jeans och började suga honom. Blötte ner honom ordentligt och lät honom sjunka djupt in i min mun.

Efter en stund avancerade vi vårt bus. Lukas klädde av sig helt naken i bilen och jag lade mig så bekvämt jag kunde på rygg i baksätet. På gentlemannavis stoppade han in sin t-shirt under mitt bakhuvud så att inte dörrhandtaget skulle göra alltför ont. Vi gjorde allt under en del skratt och fniss. Det är inte helt enkelt att vara smidig i en bil. Jag ville dessutom undvika att spetsa honom med mina högklackade stövlar..

Sen trängde han in på en gång. Hans kropp färgade nästan silverfärgad av nattens mörker och ögonen glänste mörka av kåthet. Våra andetag utmärkte sig så tydligt i den tysta omgivningen vi befann oss i. Känslan var oerhört syndig och vetskapen om att vi kunde bli påkomna närsom gjorde det hela än mer spännande. Det gick att ta på luften som var fylld med begär och hetta. Plötsligt frös han till i en rörelse.
-Vad är det? frågade jag.
-En bil kommer tror jag, sa han och spanade ut genom fönstret. Jag hörde något åka förbi bara meter ifrån oss på grusvägen.
-Hehe, det var visst bara en moppe, flinade han och tittade ner på mig. Vi skrattade åt den kittlande känslan men återgick snabbt till det vi höll på med. Att knulla i deras bil.. på en liten grusparkering ute i skogen.. samtidigt som Zack och Sandra höll på med samma aktiviteter hemma i mitt sovrum.

Hettan ökade och jag noterade mitt under allt att rutorna hade immat igen. Jag stönade högt, på gränsen till att skrika när han tog mig allt hårdare. Jag tänkte att, om någon befinner sig utanför bilen nu kommer det höras väldigt tydligt. Men jag släppte snabbt tanken och hängav mig helt åt det vi gjorde. Hårdare och hårdare jobbade våra kroppar mot varandra och svetten rann. Syret började minska och jag såg kondens glänsa i höstmörkret på bilrutorna. Snart kom han i hårda spasmer och vrålade ut sin njutning. Våra andetag var lika häftiga som om vi sprungit ett 100-meterslopp. Ganska snabbt infann sig en uppsluppenhet hos oss och vi började skratta åt vad vi gjort. Vi krånglade på oss kläder igen och rullade hem till de andra.. hemma väntade kramar och mys.

Om vi tog några bilder? hehe, nej... det glömde vi bort i hettan.. :)

/Cyan

1 kommentar:

  1. Åh så hett och härligt minne. Längtar redan efter nästa gång ;)

    //
    Lukas

    SvaraRadera