fredag 16 oktober 2009

Lång-weekend!

Klockan är alldeles för lite för att det ska vara mänskligt och jag är på väg till jobbet. Det finns dock en bra sak. En mycket bra sak. Sandra ligger uppe i min säng tillsammans med Zack, och Lukas snarkar sött på luftmadrassen i vardagsrummet. Det bar emot att lämna sov-värmen med honom men jag hade inget val. MEN! De är ju kvar när jag kommer hem och det är så härligt! Vi är mitt uppe i en långweekend tillsammans. De kom igår torsdag eftermiddag och ska stanna tills söndagkväll, underbart...

Vi började bums med att äta middag ihop igår, trevligt och mysigt som vanligt. Som vanliga vänner träffas och gör. Fast efter middagen gjorde vi sådant som man inte gör med sina vänner. Vi sexade hänsynslöst. I timmar. Vi tog knappt någon paus och det var så härligt...

Ikväll fortsätter vi..

/yrvakna morgonkramar från Cyan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar