måndag 12 oktober 2009

En trevlig överraskning

Jag låg i soffan och tittade på tv. Sandra hade precis kommit hem. Vi skulle fira min födelsedag i all enkelhet och bara ta det lugnt. Helt plötsligt stod Zack och Cyan i hallen. Jag hade inte ens hört dem komma in i lägenheten. Jag var helt förstummad. Jag visste att ingen egentligen hade tid men Zack och Cyan hade bestämt sig för att överraska mig och komma över ett par timmar. Överraskningen var total.

Kort efter låg jag och Cyan i sängen. Vi låg där och myste lite och hon sa till mig att hon var min födelsedagspresent. Jag ville inte ödsla nån tid. Jag ville ta vara på min present. Jag smekte henne under klänningen och insåg att hon hade syndigt nog inga trosor på sig under. Lyckan och busigheten bubblade upp i mig och jag begravde snabbt mitt ansikte mellan hennes ben och lät min tunga leka. När jag smakat av henne ordentligt klädde jag av henne allt utom hennes stayups. Hon låg där, vacker och våt och jag kunde inte behärska mig. Från rummet intill hörde jag hur Sandra och Zack tog vara på tiden. Vi la oss i en härlig 69:a och lät varandra känna tungor och läppar leka...

Jag la mig över henne, lät min mandom smeka över hennes våta inre. Lusten svällde inom mig och jag kunde inte hålla emot utan lät mig själv komma in i henne. Våra blickar möttes i den intensiva njutningen. Jag tog hennes händer och flätade in mina fingrar i dem och lät mina höfter jobba. Efter en stund reste jag på mig och letade mig in i hennes förbjudna hål. Jag ville ta vara på hela min födelsedagspresent. Jag tog henne utan nåd, bara njöt av den underbara känslan av att ha Cyan under mig. Jag drog mig ur och bytte tillbaka till hennes våta inre. Vi lät hela lägenheten ljuda av vår kärlekslek. Än en gång drog jag mig ur, ledde varsamt upp Cyan på knä och trängde in i henne bakifrån. Jag kände mig busig och het och bytte snart igen till hennes förbjudna hål. Jag kände hennes förvåning i hela hennes kropp...

Cyan låg på rygg igen, jag pressade mig djupt in i henne och överkoms av ett så enormt begär att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Jag pressade mig extra hårt mot henne, lät mina händer smeka hennes ansikte och stötte så djupt jag kunde i henne. Jag kände hur passionen bubblade inom mig. Jag drog mig ur och Cyan smög fram och kysste och slickade på min mandom. Det tog inte lång tid innan jag kom hårt i hennes mun. Hon tittade syndigt upp på mig och vi förenades i en härlig kyss...

Jag gick för att tvätta av mig lite. När jag kom tillbaka låg alla tre i sängen och Sandra och Cyan låg i en 69:a medan Zack lät sin mandom växla mellan Cyans mun och Sandras inre. Jag kände egentligen att min kropp var helt uttömd, men lusten tog överhanden och jag gav mig in i leken...

Tiden hade gått fort, vi fick alla klä oss i all hast innan Zack och Cyan skulle iväg igen. Vi följde våra vänner till deras bil och kysste varandra som avsked. Jag och Sandra gick in igen och inom mig bubblade lyckan. Jag hade just haft en helt underbar födelsedag men vackra och sköna "födelsedagspresenter".

Kram alla läsare!

//
Lukas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar