onsdag 21 oktober 2009

Minne från helgen...

Minnen från vår gemensamma långhelg gör sig påminda så här en onsdagseftermiddag.

Jag och Cyan hade precis avslutat en härlig stund i sovrummet. Jag var helt utmattad. Vi satt i soffan och myste lite och pratade lite om allt möjligt. Vi var båda helt nakna förutom Cyans rosa randiga knästrumpor som hon dragit på sig. När vi satt där och pratade började Cyan lite okynnigt smeka min mandom med sin ena fot. Jag reagerade direkt på det och hon gav mig en okynnig blick. Jag drabbades av en enorm lust att bara ta henne helt utan nåd. Jag reste på mig, vände runt henne så hon låg på rygg och trängde in i henne samtidigt som jag sa "du väcker inte mig ostraffat". Jag stötte hårt in i henne och hon skrek av njutning. Jag tog henne hårt, la mina händer runt hennes hals och stötte allt djupare i henne.

När min energi börjat ta slut så lugnade jag ner tempot. Vi låg där flämtande en stund och jag gick iväg för att hämta något att dricka. Cyan smet up till sovrummet där Sandra och Zack låg och myste. Jag följde efter och när jag kom upp låg alla tre i en härlig kärlekslek. Zack hade spänt fast Sandras händer och fötter och jag tog tillfället i akt att stoppa min mandom i hennes mun medan Zack förlustade sig på henne. Jag lät Sandra suga mig hård sen kröp jag över till Cyan kysste henne och smekte hennes bröst. Hon log mot mig och jag tittade henne djupt i ögonen när jag trängde in i henne...

Vi låg där alla fyra helt inneslutna i vår heta erotiska lek. Vi alla stönade högt och hettan bara växte i rummet. Zack ökade tempot, jag ökade tempot och allt blev som ett sensuellt dis där vi alla fyra befann oss. Cyan och Sandra fullkomligt skrek ut sin njutning och deras utrop tände mig och Zack mer och mer. Tillslut kändes det som vi alla fyra nått toppen och i en gemensam orgasm kom jag och Zack i fullkomliga vrål av njutning...

Vi föll alla ihop i ett härligt virrvarr av kroppar och låg där och pustade ut. Vi gick alla ner och tog en dusch för att sen fortsätta våra äventyr långt in på natten...

Kram alla läsare!

//
Lukas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar