måndag 15 juni 2009

Zack och Cyans inbjudan...

En oväntad inbjudan, mysig middag med flirtande under bordet, härliga kärlekslekar och ytterligare en överraskning.

Msn fönstret blinkade av Cyans meddelande "vill ni ....ses?"... Helgen hade helt plötsligt blivit förvandlad från att bli en lugn hemma helg på tu man hand till en helg full med möjligheter till erotiska eskapader. Sandra och jag kände hur glädjen sprudlade inom oss. Svaret var givet...

Vi gick på gångvägen mot deras hus. Fredagsvädret var rått och kallt. Men trots det mulna vädret stod vi snart vid dörren och nästan hoppade av glädje, vi var äntligen framme hos våra vänner. Zack och Cyan öppnade dörren och välkomnade oss med varma kramar och kyssar. Vi var alla så lyckliga över att vi fick träffas även denna helg. Vi åt en härlig middag tillsammans och jag Cyan kunde inte låta bli att busa med varandra och flirtade försynt med varandra under bordet med fötterna. Det fanns inte längre några gränser mellan paren...

Vi satt i soffan. Cyan låg i min famn, Zack och Sandra hade gått ner för att göra te till oss alla. Efter ett tag hördes härliga suckar av njutning från nedervåningen. Jag och Cyan låg och halvt tittade på filmen och halvt lyssna. Nyfikenheten tog tillslut överhanden... Jag smög ner och möttes av Sandras okynniga blick där hon stod på knä och hade tagit Zacks lem i sin mun. Det bara sprudlade okynnig, syndig glädje inom mig och jag frågade dem om det var såhär de lagade te. Vi brast alla ut i klingande skratt. Jag lämnade dem och gick och la mig bredvid Cyan, berättade för henne vad som hände, drog henne nära mig och kysste henne djupt. Zack och en något het och smått rufsig Sandra kom snart därefter upp med te åt oss alla. Men hettan hade börjat ta övertaget. Jag och Cyan hade blivit heta av den okynniga leken som förekommit nere i köket och vi kysstes hett och smekte varandra. Filmen som gick i bakgrunden var bortglömd. Sandra började dra av Cyans byxor och snart hade jag och Sandra klätt av henne helt. Sandra slickade Cyan med giriga tag och efter ett tag återgick hon till Zack och lät mig ta över. Vi två begav oss in i sovrummet och en intensiv kärlekslek började. Zack och Sandra kom kort efter oss in och vi var snabbt inne alla fyra i en syndig anda av total njutning. Intrycken var så många att allt bara flöt ihop....

Timmar senare, låg vi och myste i deras säng efter vi ätit lite för att återfå lite krafter. När vi alla fyra låg där, jag med Cyan och Sandra med Zack så somnade vi en efter en i ett härligt dunkel av värme och erotiska tankar. Vi vaknade upp med insikten att vi för första gången sovit alla fyra i samma säng. Värmen och passionen smittade i hela sovrummet. Vi låg där och bara söp in känslorna som hängde kvar sen natten. Vi var snart involverade i ytterligare erotiska äventyr. Zack och Sandra förlustade sig vilt på varandra medan Cyan tog mig i sin mun och med djupa tag fick mig att njuta. Vi låg där och njöt av varandra, jag stal enskilda kyssar av Sandra medan Zacks och hennes sexlek fortgick. När Zack och Sandra hade låtit glöden från deras förlustelse klinga av satt de och tittade ivrigt på mig och Cyan där vi låg och njöt fullt ut av varandras kroppar och sinnen. I ett enormt klimax stötte jag in de sista djupa tagen i Cyan och föll upphetsad, utmattad, upprymd och härligt skrattande av ren lycka och njutning ner på henne...

Vi låg där en stund och lät våra hjärtan sluta rusa... Vi åt frukost tillsammans alla fyra och jag och Cyan lät våra fötter mötas under bordet igen. Alla tittade på varandra med härligt heta ögon med minnesbilder från natten och morgonen fortfarande kvar på näthinnan. Dagen försvann i ett sensuellt dis... När hungern sen kom på åkte vi ut och åt. Meningen var nu för Sandra och mig att bege oss hemåt. Efter middagen begav vi oss tillbaka till Zack och Cyans hem. Vi stod där i hallen och höll om varandra. Cyan i min famn och Sandra i Zacks. Det kändes tungt. Vi stod där länge och kysstes och höll om varandra och försökte säga hejdå. Men varje gång någon försökte bryta sig ur omfamningen så drog den andre sig närmre. Sandra sa tillslut: ”Antingen går vi nu eller så klär jag av mig”. Zack tog beslutet åt henne och drog av henne tröjan och bar in henne till soffan och drog av henne skorna och kläderna. Jag och Cyan höll om varandra hårt och jag kände tillslut att det hela var ohållbart. Jag sparkade av mig skorna och vi slöt oss till Sandra och Zack som var inne i ett intensivt, lekfullt och erotiskt tillstånd. Cyan nästan slet av mig kläderna och tog mig i sin mun. Allt var intensivt, nästan djuriskt. Cyan tog min hand och ledde mig upp till sovrummet...

Där låg vi sen. Tankarna rumlade runt. Vad hade precis hänt? Jag och Sandra skulle egentligen ha varit hemma vid det här laget men istället låg vi nakna och härligt utmattade i famnen på våra vänner. Överaskande nog spenderades en natt till i sängen med Cyan och Zack, Sandra i Zacks famn och Cyan i min.

Jag vaknade av ett härligt lågmält stönande från Sandra. Jag tittade upp och såg henne sitta ovanpå Zack och hennes okynniga blick var full av helt djurisk hetta. Jag tittade på Cyan som log varmt mot mig. Vi kysstes och lät vår egen kärlekslek ta fart. Vi kysstes, smektes, lät våra läppar och tungor vidröra varandras hud. Jag la mig mot henne och vi lät våra ben väva in sig i varandra och pressade våra kroppar mot varandra. Trots Zack och Sandra var i full hetta, lät vi allt ta vår egen tid. Jag la mig mellan Cyans ben och lät min kropp pressas mot henne. Jag trängde långsamt in i henne och med lugna jämna tag lät jag hettan byggas upp. Jag smekte hennes bröst, ansikte, ner över hennes hals och tog tag varsamt tag i hennes hår. Vi lät våra blickar mötas och hettan intensifierades. Vår glöd blev så stark att allt som tidigare hänt bara smälte ihop i en syndig, erotisk tankemassa...

Vi stod sen i hallen och alla var lyckliga och njutningen hängde kvar som en slöja över allas tankar. Vi sa tillslut motvilligt adjö... När jag och Sandra satt i bilen insåg vi att helgen hade gått från att ursprungligen bara vara en vanlig helg till att bli en helg av njutning. Tanken var svindlande härlig…

//
Lukas

P.S Tack Zack och Cyan! Ni är helt obeskrivligt underbara... D.S

1 kommentar:

  1. Mm, tack själva vänner.. det var en fantastiskt helg på alla sätt & vis. Det kunde inte ha blivit bättre! Längtar tills nästa gång vi ses.. Kyss & kram...

    SvaraRadera