torsdag 18 juni 2009

Webcam sex...

Det började oskyldigt... Jag och Sandra satt och pratade med Cyan över MSN med våra webcams igång. Medan vi satt där kom Zack hem. Vi satt alla fyra och chattade lite när vi började mysa lite med våra partners. Tjejerna började lite lekfullt visa brösten för i cammen. Allt kändes busigt och syndigt. Jag och Sandra har tidigare inte lekt över webcamen så vi visste inte hur långt vi skulle våga gå... Zack och Cyan myste på sin ände, kysstes, kramades och Cyan lät sin tröja lyftas några gånger för att visa de välformade brösten för oss. Efter ett tags mysande på varsitt håll så började kläder falla. Sandra satt snart i bara trosor framför cammen och Zack och Cyan började bli allt mer nakna de med. Jag stod utanför kamerans blickfång. Jag klädde av mig helt och stod där naken och lät mina händer smeka Sandras bröst emellanåt. Jag drog ut henens huvud utanför cammens blickfång och lät henne ta mig i sin mun. Zack och Cyan undrade omedelbart vad som försiggick och Sandra återgick till att chatta med dem och försökte se oskyldig ut.

Efter ett litet tag bestämde vi oss för att visa varför hon föll ut ur cammen emellan åt och hon tog mig än en gång i sin mun och vi vinklade cammen så de såg. De båda utbrast i stora leenden och satt nyfiket och tittade på. Efter ett tag började även de leka inför våra ögon. Hettan tilltog, Cyan blev tagen bakifrån framför våra ögon medan Sandra använde sin mun på mig. Till slut kunde jag inte hålla mig och ledde Sandra upp på datastolen och trängde in i henne bakifrån. Zack och Cyan tittade okynnigt på och busade på sin ände. Vi alla fyra var inne i hettan och beskådade varandras kärlekslekar. Jag satte mig ner i stolen och lät Sandra ta mig i sin mun igen och Zack och Cyan lekte samma lek. Att sitta där och se sina vänner var eggande. Tjejerna lät sina tungor och läppar förlusta sig på oss killar.

Sandra reste på sig och satte sig och red mig och Zack trängde in i Cyan bakifrån. Vi förlustade oss på varandra men ändå med varandra trots avståndet. Värmen var enorm. Efter en intensiv erotisk upplevelse lät vi oss alla svalna.

Alla satt, varma, tillfredställda och lyckliga och tittade på varandra via webcamen. Vårt bus hade varit härligt och uppfriskande. Speciellt som vi inte visste när vi skulle ses nästa gång.... Vi myste lite i våra partners famn innan vi sa gonatt. Med minnesbilder härligt flackande under ögonlocken somnade jag med ett leende...

Kram alla läsare!

//
Lukas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar