fredag 5 juni 2009

Onsdagsfika

En erotisk tebjudning...

Vi satt och samtalade på msn med tjejen i paret vi har träffat under en underbar period. Vi pratade om den härliga helg vi spenderat tillsammans. Efter en stund så kändes det olidligt. Det var så härligt att vi inte ville vänta på ett tillfälle skulle dyka upp så S skapade ett. S frågade om de inte ville komma över på en spontan fika. Vi tänkte att de kanske skulle komma över bara någon timme för lite allmänt mys då vi alla skulle upp morgonen efter.

Några timmar senare ringde S mobil och de var utanför vår port. Vi möttes av kramar och kyssar. Vi alla fyra myste ner oss i soffan till lite skön musik och samtalade och drack te. Hettan växte snabbt och S befann sig snart i killens knä och de kysstes varmt. Tjejen i paret hamnade snart i mitt knä och alla kysstes och smektes intensivt. Klädesplagg började falla mot golvet och snart satt vi alla halvnakna i soffan och smektes och myste utan pargränser. Jag kände snart att hettan var så stark att vi borde förflytta oss till sovrummet.

Väl där fortsatte hettan i vår lek att byggas upp. Vi smekte varandra, kysstes, lät tungor röra sig över varandras kroppar. S och killen förlustade sig snart intensivt med varandra och jag och tjejen lät saker hända i vår takt. Snart ljöd hela sovrummet av intensiv njutning. Vi lät vår lek spela över pargränserna helt obehindrat. S blev rejält omhändertagen av killen medan jag förlustade mig med hans tjej. Jag lät mina händer smeka hennes nacke och hals. Mina fingrar fick vandra ner och jag smekte henne och hon belönade mig med härliga utrop av njutning. Värmen i vår gemensamma njutning blev bara mer intensiv och vi lät allt bara hända. Allt förvandlades till ett härligt erotiskt dis där alla fick njuta av varandra. Efter ett tag var vi härligt utmattade av våra äventyr och låg och pustade ut i sängen. Men som tidigare blev detta inte långvarigt. Trots att vi alla börjat prata om att det var sent och vi skulle upp tidigt morgonen efter fann vi oss snart i nya sensuella äventyr. Vi njöt till fullo av varandra. S och killen förlustade sig till fullo av varandra och jag och tjejen fortsatte även vi att njuta av varandras kroppar. Händer, tungor, smekningar förgyllde vår tillvaro. Intrycken var många och härliga.

Efter vi lekt över pargränserna ledde jag S till tjejen i paret och de la sig i en härlig 69:a . Vi killar låg en lång stund och bara tittade på. Det var så härligt att se våra tjejer njuta så fullt ut av varandra. Men till slut blev det olidligt att bara titta på och vi gav oss in i denna storm av njutning vi med. Jag hjälpte S att slicka tjejen medan killen stötte in i S. I utrop av njutning och hetta hade alla det skönt. Efter detta smög tjejen i paret upp emot mig och S smög upp mot killen och vi låg och bara lät händer stryka över varandras hud. Men vi ville inte sluta vår kärlekslek. Tjejen la sig på rygg och jag ställde mig över henne. Jag lät mina händer vidröra hennes kropp och smekte hennes hals och nacke. Mina händer tog tag i hennes hår och vi kysstes och sen lät jag henne suga mig. Jag kände hur det hela outhärdligt. Jag drog på mig en kondom och la mig mellan hennes ben och stötte varsamt in i henne. Med rytmiska rörelser lät jag intensiteten växa. Hon ropade ut sin njutning och jag tog ett stadigt tag om hennes hals och fick genast ännu mer gensvar. Hon belönade mig med kyssar och härligt stönande. Helt plötsligt kände jag hur S hand var mellan mina ben och hon smekte både mig och tjejen medan vi låg där i en vällustig dimma...

När vi tittade upp på klockan insåg vi att kvällen redan hade blivit morgon. Ingen ville skiljas åt men vi alla skulle upp igen bara timmar senare. S och killen gick i väg och duschade och jag och tjejen låg och myste och pratade om den underbara natt vi just upplevt. Efter S och killen var klara gick vi in i duschen vi med och tvättade av oss och myste lite till.

Vi följde våra gäster till deras bil. Vi alla var trötta men oerhört lyckliga. Hela världen var intäkt i ett rosa skimmer av syndiga minnen. Vi kramades och kysstes och sa farväl.

Två timmar senare gick jag upp och begav mig av mot dagens göråmål. Den trötthet jag kände vägdes upp av underbara minnen från bara ett par timmar innan. Hela dagen fylldes av minnesbilder från vårt erotiska äventyr och timmarna bara gled förbi.

Vi hoppas att vi får dricka te med er snart igen...

Kram alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar