fredag 26 juni 2009

Födelsedagsfirande...

En rejäl överraskning till min käresta...

Pulsen fullkomligt rusade. Två veckors planerade skulle äntligen bära frukt. Sandras födelsedag stod vid dörren och Zack hade kommit med den väldigt trevliga idén att han och Cyan som skulle vara "bortresta" helt plötsligt skulle dyka upp hemma hos oss för att ge Sandra en födelsedag att minnas. Jag tittade på smset Cyan hade skickat. "Vi saknar er..." stod det. Det betydde att de snart var här. Nervositeten i mitt bröst växte. Snart var de här, skulle vår plan ha gått obemärkt förbi eller hade Sandra på något sätt fått reda på allt?

Det knackade på dörren... Sandra tittade upp och såg frågande på mig. Jag höll minen och hon gick och öppnade och jag följde efter. Överraskningen lyckades. Sandras förvåning var smittsam och några minuter senare stod vi alla i hallen och skrattade åt hela idén. Sandras lycka fann inga gränser. Hon omfamnade gång på gång Zack och Cyan och kysste dem innerligt. Jag kramade om våra vänner och stod sen en stund och små myste med Cyan och berättade om min nervositet. Vi kysstes och smekte varandra. Redan nu slog det gnistor om oss alla fyra. Jag slog igång lite te och vi satte oss alla i soffan och lugnade ner oss…

Sandra satt i Zacks knä och dansade förföriskt till musiken. Jag låg över Cyan och hade börjat klä av henne. Jag märkte att hon syndigt nog inte hade några trosor och jag la mig mellan hennes ben och tryckte mig tätt mot henne medan jag smekte hennes kropp och med trevande läppar kysste jag henne mjukt. Sandra kunde inte hålla sig särskilt länge och började nästan obehärskat klä av Zack. Snart stod och lät sina läppar omsluta honom och hungrigt sög honom. Jag och Cyan flyttade oss till sovrummet. Ett enormt självförtroende fyllde mig. Jag visste precis vad jag ville och hur jag ville ta hand om min partner för stunden. Jag ville verkligen få henne att njuta och lät allt ta sin tid. Jag låg över henne smekte hennes ansikte och hennes bröst samtidigt som jag pressade mig mot henne. Kyssarna var heta och giriga blandat med ömma, mjuka läppar som vidrörde varandra försiktigt. När hettan var mig övermäktig drog jag av mig kläderna la mig mellan hennes ben igen och lät min mandom stryka henne. Med gnyenden av välbehag visade hon sin uppskattning. Jag kände hur jag nästan sprack. Jag förberedde mig och trängde varsamt in i henne. Jag höll tillbaka och lät lugna jämna tag sakta öka hettan och snart var vi i en intensiv kärlekslek. Vi hörde Zacks och Sandras heta bus från rummet intill och lät fylla hela lägenheten med ljud av fullkomligt välbehag... Allt var så intensivt. Zack och Sandra testade olika delar av lägenheten medan jag och Cyan höll oss till sängen. Vi viskade saker i varandras öron, smekte varandra, lät tungor och läppar lätt vidröra varandras kroppar. Jag smekte hennes hals och tog ett stadigt tag om hennes nacke och pressade mig mot henne. Zack och Sandra kom till oss och betraktade vår sensuella hetta och jag spände varenda muskel i kroppen och pressade mig mot Cyan och lät takten ta vid. Sandra intresserade sig för oss och lät sina händer smeka oss båda. I vår intensiva kärlekslek kände jag hur lyckan var fullkomlig. Jag drog mig ur henne och ställde mig på knä och med varje fiber i hela min kropp kom jag över Cyan och för en stund blev allt svart i en erotisk dimma. Det kändes som det nästan slog gnistor om oss och i ett förlösande skratt av fullkomlig lycka föll jag med ojämn andning ner över Cyan. Vi kysstes och myste för att sen ta en gemensam dusch där vi fortsatte smekas och kramas...

Kort därefter fann jag mig i ytterligare en het kärlekslek med Cyan. Min tidigare självsäkerhet fanns fortfarande kvar. Vårt bus hade än en gång tagit fart och Cyan visade med hela sin kropp hur upphetsad hon var. Med rytmiska tag tog förlustade jag mig på henne. Bredvid oss låg Zack och Sandra och njöt tillfullo av varandra och vi kastade okynniga blickar mot varandra. Jag bad Cyan att smeka sig själv och hennes reaktion var helt underbar. Med mig i henne smekte hon sig själv och med härliga läten av lycka och upphetsning kom hon. Hela min kropp bara sprudlade av lycka när jag såg hur skönt hon hade det....

Senare stod vi båda på knä i sängen. Jag kände hur kroppen var utmattad. Vi hade precis avslutat vår heta lek. Cyan smekte mig över kroppen och vi stod och kysstes. Hon kysste mig ner över halsen och började viska i mitt öra. Mitt hjärta slog nästan dubbelslag av de sensuella ord som nådde mig i denna viskning och hela kroppen hettade till. Vi befann oss nästan omedelbart i en kärlekslek alla fyra igen. Cyan lät sina läppar suga mig för att sen hjälpa Zack med Sandra. Jag smekte både Cyan och Sandra över kroppen och avlöste Cyans slickande med varma kyssar. Vi alla koncentrerade oss på Sandra en stund och hon fick odelad uppmärksamhet från oss alla. Njutningen hos min partner var enorm och rummet ljöd av välmående... Resten av natten förflöt i något som inte kan beskrivas som något annat än en erotisk dröm...

Morgonen efter skildes vi åt. Det kändes tungt att skiljas efter en så härlig natt och morgon men det vanliga livet knackade på dörren för oss alla. Vi höll ömt om varandra länge och lät ömma kyssar leta sig fram innan vi till sist motvilligt skildes åt...

Tack Zack och Cyan för att ni hjälpte mig ge Sandra en födelsedag att minnas.

Tack alla ni som läser...

Kram
//
Lukas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar