onsdag 10 juni 2009

Att dela med sig av sin älskade...

När det enda man vill är att ge sin kärlek allt ...

Man kan ju undra, vad driver en till att vilja dela med sig av sin käresta i något så intimt som sex?

För mig handlar det om kärlek. Sandra och jag har varit ett par länge. Vi har ett vänskapsband som är oerhört starkt och min kärlek för henne känner inga gränser. I och med den kärleken vill jag också ge henne allt härligt i världen. Jag vill se henne lycklig, glad, och tillfreds. Jag vill se henne het, upphetsad och i ett erotiskt dis fullt av härliga upplevelser. Och i detta dis kan jag vara med och uppleva jag med. För det går inte bara åt ett håll. Sandra vill att även jag ska få möjlighet att uppleva nya saker, spela ut mina fantasier och leva livet fullt ut....

Att besöka en swingersklubb handlar inte om att man är less på varandra eller att man försöker rädda ett havererande sexliv. Det handlar om att man älskar varandra så mycket att man inte vill neka varandra någonting här i världen. Det är klart, en viss nervositet ställdes man inför. Skulle man förgås av svartsjukans monster, eller skulle man besegra det? För mig blev detta aldrig aktuellt. För när jag väl såg någon annans hand smeka Sandras bröst för första gången när vi tagit mod till oss och besökt en swingersklubb så kände jag bara en enorm värme inom mig. När jag mötte hennes blick och såg hur hennes hela väsen bara sken upp så blev känslan bara ett härligt sensuellt minne som vi båda bär med oss.

Men det slutar inte där... När vi senare möte Zack och Cyan, som vi bundit vänskapsband med, så kändes det så härligt att kunna dela med sig av det vackraste i mitt liv. Att kunna på ett sätt visa upp hur vacker och hur härligt min Sandra är samtidigt som vi får möjligheten att väcka saker inom oss som ingen av oss visste fanns. Att spela ut varandras fantasier är det mest intensiva och mest erotiska jag varit med om. Och när man väl kommer hem och bara vi är vi två är allt så mycket mer intimt. Vår gemensamma kärlekslek på tu man hand blir något än mer speciellt. Något som är exklusivt för varandra och i våra äventyr har vi lärt oss nya saker om varandra, nya saker som ger våra intima upplevelser mer djup.

Jag trodde det inte var möjligt... Men genom våra erotiska äventyr in i swingersvärlden har jag insett att min kärlek har inga gränser. För varje gång vi upplever någonting nytt älskar jag Sandra än mer...

God natt alla läsare.

//
Lukas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar