söndag 21 juni 2009

Nio timmar lycka.. (Gästbloggare Cyan)

Dagens härlig inlägg är skrivet av Cyan. Det är helt underbat att få hennes sida av våra kärlekslekar och därför vill vi dela med oss. Tack Cyan för det vackra inlägg du skrivit!
//
Lukas


Vi skulle ju inte ses den här helgen. Egentligen. Men sent på midsommaraftons afton satt vi på msn med våra härliga vänner Sandra & Lukas. Mysigt prat mellan oss gjorde omgående vår längtan alldeles för stark och strax hade vi bestämt att de skulle komma över dagen därpå.

Zack satte på vattnet till potatisen och minuten senare stod de i vårt kök och ytterligare någon minut senare hade vi redan smugit oss in i varandras famnar. Värme & en känsla av "äntligen" lade sig i köket. Ganska omgående började heta kyssar utväxlas oss mellan oss, Zack med Sandra och jag med Lukas. Suckar av lättnad och åtrå hördes och Zack bar iväg Sandra till rummet intill.

Lukas tryckte upp mig mot diskbänken och trevande kyssar byttes snart mot djupa intensiva. Våra händer smekte och lekte sig fram över våra kroppar. Veckans längtan och förväntan gjorde det nästan olidligt. Skulle vi verkligen inte kunna hålla oss från att slita av varann kläderna innan middagen? Svaret var nej. Vi började smått hetsigt klä av varandra och jag hoppade upp sittandes på diskbänken. Med ett stön lutade jag huvudet tillbaka på köksluckan bakom mig när Lukas varma tunga letade sig in mellan mina ben. Jag hörde Zack och Sandra låta allt mer i rummet bredvid.
- Nu börjar det bli hett på plattan också.. viskade jag och smålog. Vi stannade upp lite och jag sträckte mig snabbt och drog ner värmen. Rätt som det var låg jag på rygg på köksbordet istället och hans tunga var återigen precis där jag ville ha den..

Efter en stund sansade vi till oss. Hungern vrålade i magen och potatisen var färdigkokt. Kläder låg utspridda överallt och vi skrattade åt oss själva. Det hade inte gått många minuter från det att de kom tills att håret stod på enda och man var naken! Underbara känsla...

Efter en middag med sill & potatis satt vi mätta och jäste lite. Båda paren tåflirtade mjukt med varandra under bordet. Spänningen kittlade och Lukas gav mig långa längtande blickar från andra sidan bordet. Rodnaden spred sig över mina kinder och tillslut tyckte jag det var bäst vi dukade av..

Egentligen skulle vi kicka igång en film efter maten. Men rätt som det var låg uppe i våra sängar. Naken. Igen. Med Lukas över mig.. överallt! Vi började oändligt mjukt men rätt snart var våra händer och tungor heta och krävande. Han var hård och retade mig tills jag knappt kunde andas. Tillslut trängde han in. Långsamt. Det gick en våg av kittlande skön värme genom kroppen. Med lugna jämna tag började han stöta in i mig. Intensitiviteten ökade och hettan byggdes upp. Han lade händerna runt min hals, naglade fast mig med blicken och tog mig allt hårdare. Han böjde sig fram och viskade tätt mot mitt öra:
- Du kommer ingenstans.. och du är bara min.
Jag fullkomligt smälte och visste inte vart jag skulle ta vägen.
Snart hörde vi höga stönande ifrån trappan. Zack och Sandra var på väg upp, om än något långsamt. Trappan var tydligen spännande att leka i...

Snart hamnade de bredvid oss i sängen. Hettan fullkomligt ångade i sovrummet. Lukas tog mig ännu hårdare. Tillslut kom han över mig med välbekanta stön som snabbt förbyttes i underbart förlösande skratt. Han sjönk ihop kladdig och lycklig över mig och vi bara låg och avnjöt Zack och Sandras final bredvid oss...

Lite senare gjorde vi ett nytt försök att kika på filmen. Det gick rätt bra till en början. Sandra & Zack höll sig i skinnet. Däremot kände jag Lukas fingrar oändligt försiktigt snudda insidan av mitt lår. Föst var det så förstulet att jag inte visste om det var medvetet. Men rätt snart insåg jag att det var det. Jag var otroligt våt och hans fingrar gled så lätt över mig. Filmen blev alltmer suddig. Tillslut frågade han om vi inte skulle gå ner och "göra te" istället. Han behövde inte fråga två gånger.

Vi gick ner, jag satte på vattnet och slamrade fram porslin, längre kom vi inte. Det var omöjligt. Vi började hångla mitt på köksgolvet. Det räckte inte, utan jag ställde mig ner på knä och tog honom i munnen. Jag sög en bra stund, sedan flyttade vi oss till soffan i rummet intill. Vi låg tätt omslingrade i soffan. Filmen var helt glömd. Jag njöt av hans tyngd över mig och han pressade sig retfullt mot mig. Från ovanvåningen hörde vi hur Sandra & Zack också uppenbarligen också övergett filmen. Vi skrattade lite åt det men återupptog snabbt det vi höll på med. Det var hett och upphetsat mellan oss. Hans hand letade sig försiktigt men bestämt runt min hals och han viskade:
- Sug mig..
Jag var inte sen att lyda. Snart stod jag på alla fyra i soffan och tog honom djupt i munnen. Rätt snart märkte jag att han var på väg att komma. Då bad han mig att vända mig om istället. Han trängde in med en stöt och sen tog han mig jämnt och hårt. Vi hörde att Zack & Sandra verkade vara i ungefär samma stadie som oss och det var vansinnigt upphetsande att höra dem. Det var galet skönt och jag nästan skrek rakt ut. Det dröjde inte alltför länge innan han återigen kom och ramlade ihop i en skakande hög över mig. Vi låg där och skrattade och lät andningen återgå till det normala. Passande nog spelade just då Chris Isaaks "Baby did a bad bad Thing".. vi skrattade gott åt det...

Timmarna som följde var underbara. Sex i omgångar förflöt och jag tappade känslan för tiden. Alla njöt av varandra och det fanns inga gränser. Någon timme efter midnatt bröt vi högst motvilligt upp... med löften om att snart ses igen.

Tack vänner, ni är bäst! Längtar redan efter nästa gång...

/Cyan & Zack

1 kommentar:

  1. Underbart att få läsa din sida av vårt bus sötnos! Jag skulle omöjligt kunnat skrivit det bättre själv.

    Tack för igår...

    Kram
    //
    Lukas

    SvaraRadera