torsdag 11 juni 2009

Bara vi två....

Känslor, kärlek och härliga stunder...

Vi låg i sängen jag och Sandra. Det var så härligt att ligga där bara hon och jag. Jag smekte henne över ansiktet och kroppen och vi låg och kysstes och små pratade om livet och hur härligt allt varit den senast tiden. Vi pratade lite om hur mycket härligt vi upplevt med Zack och Cyan. Efter ett tag byttes dock samtalet ut mot kyssande helt. Jag lät mina händer smeka kring Sandras nacke och avbröt kyssandet, tittade djupt in i hennes vackra ögon. I det ögonblicket såg jag hela hennes väsen, hela hennes själ, blottad för mig. Allt kändes så speciellt, det var bara hon och jag nu och vi kunde ägna all vår uppmärksamhet åt varandra.

Vi smektes, kysstes, lät våra läppar utforska varandras kroppar. Hettan växte och Sandra lät sin tunga och läppar vandra neråt på min kropp. Hon lät sina läppar omsluta sig runt mig, och med jämna tag tog hon hand om mig. Vi lät vår sensuella lek hetta till och vi njöt av varandra. När väl vår lek hade nått sin gräns låg vi och bara tittade på varandra. Jag smekte hennes rygg och allt kändes så speciellt, så intimt, så... hängivet...

Vi låg där bredvid varandra ansikte mot ansikte i ett härligt kärleksfullt dis. Jag lät mina fingrar ömt smeka Sandra över kinden och runt ögonen. Jag smekte fjärdelätt hennes slutna ögonlock och såg hur hon sakta slumrade in i sin drömvärld... Jag släckte lampan och hela sinnet bubblade av härliga tankar...

Kram alla läsare, hoppas ni uppskattar det som skrivs.

//
Lukas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar