måndag 8 juni 2009

Känslor rumlar runt...

Det är underligt. Intrycken efter helgen ramlar in när man minst anar det. Jag satt och pratade med en arbetskamrat när minnesbilder slog mig som en knytnäve.

Bilder från lördagen ramlade runt i huvudet. Jag ser mig själv ligga bredvid Cyan och smeker försiktigt med mina fingrar i hennes ansikte medan hon är totalt avslappnad. Jag ser hur mina fingrar vandrar ner mot hennes hals och hur jag möts av en uppskattande suck. Hur kyssar höjer intensiteten och hur jag kort efter ligger mellan hennes ben. Hur mitt sinne bara skriker efter mer medan kroppen är utmattad. Hur vår lek fick Zack och Sandra att hetta till bredvid oss.

Att alla dessa minnesbilder och känslor bubblar upp rätt var det är nästan det härligaste med vår livsstil. Det vanliga livet blir en bi-skådis i en väldigt erotisk och sensuell film. Det är tur att man kan tänka på fler saker samtidigt och le inombords medan man samtalar om det vanliga livet med sin arbetskamrat....


//
Lukas

2 kommentarer:

  1. Väldigt fint skrivet, det här kommer vi garanterat att följa med spänning!
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Tack för komplimangen! Hoppas att ni kommer uppskatta även framtida inlägg!

    Kram

    SvaraRadera