söndag 7 juni 2009

Fotbollskväll med Zack och Cyan....

En natt fylld av kyssar, smek och sömnbrist

Trots det bara var några få dagar sen (onsdags) vi träffade våra vänner kändes det som både jag och Sandra nästan skulle spricka av förväntningar. Sist vi träffat Zack och Cyan hade vi spenderat hela natten tillsammans och allt hade varit så härligt. Tanken var som förra gången att vi skulle komma över, titta på lite tv och mysa. Men kvällen bjöd på långt mer än vad vi hade tänkt oss.

Vi åt middag ute tillsammans och skrattade och var glada, redan nu kändes spänningen mellan oss alla. Allt var trevligt och vi var dåsiga av måltiden. Vi begav oss hem till Zack och Cyan. Vi satte oss ner i deras soffa och pratade lite, men snabbt byttes samtalet ut mot kramar och kyssar. Men vi var snabbt tvungna att sluta då det knackade på dörren. Några "vanliga" vänner kom över för att se på fotbollen med oss. Det kändes nästan som när man småhånglade med sin flickvän när man var liten och var orolig att föräldrarna skulle komma hem. Jag och Sandra rättade till kläder och hår och försökte vara så naturliga som möjligt, något som var svårt då vi för sekunder sen hade kyssts med "fel" partner.

Vi tittade på fotbollsmatchen i goda vänners lag. Sandra och Cyan satt och rörde varandra så fort ingen såg och vi alla smög iväg och stal kyssar av varandra när tillfälle gavs. Känslan var så syndigt härlig. Att göra något så förbjudet när andra var nära var eggande. När matchen väl var klar maskade jag och Sandra oss kvar medan Zack och Cyan sa farväl till sina vänner. Så fort dörren stängts efter de sista började vi smekas och kyssas. Jag och Cyan beslutade oss att gå ut och ta lite luft i den hetta som omedelbart blev. Jag lämnade Sandra med Zack medan jag och Cyan var borta några minuter.

När vi kom in igen hade Sandras kläder redan fallit. Jag tittade på min partner som förlustade sig med Zack. Jag och Cyan skrattade lite åt den härliga syn vi mötts av och vi smög upp mot varandra. Vi började även vi att kyssas och klä av varandra. När kläderna fallit stod vi och kysstes och smektes. Vi omfamnade varandra med hela våra kroppar. Sandra hade smugit in i duschen och Zack tyckte det var en bra idé att Cyan och Sandra skulle duscha tillsammans. Sandra blev förtjust överraskad och gav ifrån sig ett klingande skratt när Cyan klev in i duschen med henne. De två tjejerna stod där inne och myste och smektes medan jag och Zack var utanför och pratade. Vi såg till att alla fick en dusch och förflyttade oss sedan upp i sovrummet.

Jag och Sandra myste lite och våra händer och tungor smekte över varandras kroppar. Efter ett härligt förspel så ledde jag upp Sandra över mig. Jag trängde varsamt in i henne och vår heta älskog tog fart. Upphetsningen steg. Helt plötsligt kände jag hur en hand letade sig upp mellan mina ben. Cyan hade smugit upp och låg bakom oss och smekte både mig och Sandra. Sandra sträckte sig fram till Zack och tog hans mandom i munnen och nu var vi alla med i samma kärlekslek. När Cyan såg vad som försiggick mellan Zack och Sandra så smög hon över och började hjälpa till med sin tunga och sina läppar. Jag drog mig ur Sandra, drog på mig en kondom och trängde in i Cyan bakifrån. Zack fick nu två heta kvinnor vid sig och jag förlustade mig med Cyan medan hon försökte hjälpa Sandra med att suga. Vår erotiska lek fortsatte och Snart låg Sandra med Zack och de gav sig hän helt till varandra medan jag och Cyan gjorde det samma. Vår sensuella lek fortsatte och snart låg vi alla fyra i en härlig dimma av erotisk passion. Vi lät händer smeka över varandra medan vi alla hämtade oss.

När vi alla tagit ytterligare en dusch så myste vi ner oss i sängen igen. Cyan och Sandra hamnande mellan oss killar. De började kyssas och smekas och jag och Zack lutade oss tillbaka för att bevittna det vackra som hände. När hettan tilltagit så myste Cyan sig ner mellan Sandras ben och hon lät sina läppar, tunga och fingrar tillfredställa Sandra. Jag kröp upp mot Sandra så hon kunde komma åt min mandom och snart låg hon där med mig och Zack i huvudhöjd medan Cyan höll sig engagerad kring Sandras njutning. Sandra blev ordentligt bortskämd och snart fann jag mig mellan hennes ben och trängde varsamt in i henne. Bredvid oss Gjorde Zack detsamma med Cyan. Alla var nu helt inne i en stämning av total njutning. Zack förde Cyans huvud mot Sandras så de kunde kyssas medan vi förlustade oss med våra partners. Bilden som spelades framför mig var så sensuellt laddad att jag kände att jag inte kunde hålla mig längre. Uppenbarligen hade Zack känt samma sak och nästan som på kommando drog vi oss båda ur våra tjejer och kom samtidigt över dem. Jag föll flämtande och härligt skrattande ihop bredvid Sandra och hettan avtog och byttes ut mot en härligt avslappnad stämning. Än en gång begav vi oss alla ner och tog varsin dusch.

Efteråt låg jag och Cyan och myste och Zack och Sandra smekte varandra. Jag och Cyan kysstes varmt och lät våra fingrar vidröra varandra ömt. Jag låg där och lät mina fingrar smeka över hennes ansikte och hals och vi tittade djupt i varandras ögon. Efter en stund lät jag en av mina händer fatta ett tag om Cyans hals. Hon gav ifrån sig ett uppskattande gnyende. Jag kände hur hela min kropp hettade till. Jag reste på mig så jag låg över henne och lät hettan tillta. Snart fann jag mig mellan hennes ben och med jämna tag förlustade jag mig på henne. Zack och Sandra var inte sena att följa efter och än en gång hade vi hamnat i en sensuell lek där alla njöt till fullo. Den intensitet som jag uppehöll fick mig nästan svimma. Hettan var enorm och jag och Cyan var i en total värld av välbehag. Men vi ville inte att det skulle sluta. Vi bytte ställning och jag började njuta av Cyan bakifrån. Jag bad Sandra att smyga n under Cyan och nu låg tjejerna i en underbar 69 medan jag tog Cyan och Sandra blev omhändertagen av Zack. Det var nästan overkligt erotiskt. Zack drog sig ur Sandra och avslutade med att komma i Cyans mun. Samtidigt blev jag så het av synen att jag kom jag med. I en nästan omänsklig orgasm föll jag över på Cyans rygg och andades febrilt. Tjejerna avslutade med att ligga kvar i 69:an en stund...

När vi alla gjort oss i ordning visade det sig att klockan hade börjat närma sig fem på morgonen. Cyan skulle iväg på dagens göromål om bara en halvtimme. Trots detta ville ingen av oss egentligen bryta upp. Vi stod en lång stund och kysstes alla fyra över pargränserna i Zacks och Cyans hall. Till slut bröt vi upp och jag och Sandra hade en känsla av att allt varit så overkligt härligt. I en erotisk dimma begav vi oss hem...

Kram alla läsare. Kommentera gärna!

Och Zack och Cyan... Ni är helt underbara...

//
Lukas (och Sandra)

1 kommentar:

  1. Aaawh... jag kunde inte fått en bättre start på min måndagsmorgon än att läsa det här! Nu minns man tillbaka sådär härligt igen.. mysigt. Kramar!! /Cyan

    SvaraRadera