fredag 19 mars 2010

Byte av hem...

Vi har de senaste två helgerna fått dela på oss. Omständigheter har gjort att vi inte kunnat vara alla fyra. Så jag och Sandra har spenderat veckodagarna tillsammans och helgerna har vi bytt. Igår kom Cyan hit och Sandra åkte till sitt andra hem. Det känns mysigt för vi har massor av trevligt framför oss. Vi ska äta god mat, se bra filmer och ha det allmänt mysigt utan några krav på måsten. Jag önskar vi alla skulle bo ihop så vi inte skulle behöva dela på oss på det här sättet... Men men, det får förbli en dröm.

Jag och Cyan hade det fantastiskt mysigt. Vi hade inte setts på en vecka och som vanligt hade vi saknat varandra ordentligt. Men saknaden byttes ut mot härlig kärlek och lust när vi nu sågs igen. Så som det alltid gör när vi varit ifrån varandra. Vi hade en mysig kväll, satt och tittade på lite tv och åt glass. Vi hamnade så småningom i sovrummet där lusten bubblade upp och vi hade helt fantastisk sex.

Efteråt låg vi bara och gosade och skrattet bubblade inom oss båda. Det var ett härligt avslut på kvällen...

Något annat som vi stormar fram emot är ettårsdagen för när vi träffades alla fyra. Den där första magiska natten på swingersklubben då vi alla fyra föll för varandra. Det är visserligen en och en halv månad kvar men det känns helt magiskt att vi snart umgåtts varje vecka med något undantag i snart ett år. Det visar på ett sätt djupet på vårt förhållande.

Nu ska jag återgå till frukosten och gosa med min flickvän ;)

Kram alla läsare!
//
Lukas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar