lördag 20 mars 2010

Långweekend med kontraster...

Jag ligger i en soffa behagligt mätt efter vin, 3-rätters middag och kaffe för andra dagen i rad.. Jag och Sandra har bytt hem & karl över helgen och jag bor tillfälligt i mitt andra hem... och är med min andra "sambo".. min Lukas.

Vi har haft det helt otroligt mysigt med god mat, spel, film och mys. Idag var vi dessutom iväg och spelade två timmar squash så att svetten rann. Kontrasten är härlig. Igår kväll var jag uppklädd i vita lolitastrumpor, söta tofsar och nätklänning. Vi kastade ut romantiken, drog på Marilyn Manson på hög volym och lät lusten ta över. Jag blev ett objekt för honom, hade ingenting att säga till om. Jag blev örfilad, spottad på och tagen hårt överallt.. och det var underbart härligt. Imorse vaknade vi ganska tidigt och solen spred ett ljuvt vårljus in i rummet. Vi låg sked och pratade lite gosigt sömnigt med varandra och det slutade med att vi älskade yrvaket istället... efter det blev det marmeladmackor och O´boy. Åter igen konstraster...

Nu ska vi krypa ihop tätt intill varandra i soffan, ge lite välförtjänt fotmassage efter dagens squashande och se en rysare. Sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda... vem vet, hämnden är ljuv.. ;)

Puss & kram!

/Cyan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar