fredag 5 mars 2010

Har bloggen dött?

Vi fick en kommentar här om att vi är saknade. Så har bloggen dött? Har vi försvunnit?

Svaren på båda frågor är: Nej!

Sen i julas har snarare saker blivit mer intensiva. Vårt förhållande har fått ett nytt djup, vi ses oftare och vill spendera varje minut tillsammans alla fyra. Det har också gjort att med all planering och knep och knåpande för att träffas har tiden runnit iväg. Bloggen har inte dött men möjligtvis glömts bort lite. Vi har nog alla drabbats av lite skrivkramp. Men vi kommer hitta tillbaka hit. Jag är övertygad om att vi alla kommer skriva lite här då och då. Jag är dock själv ledsen över hur dåliga vi varit på att uppdatera men det måste samtidigt komma från hjärtat och för min egen del har det varit svårt att forumlera mig på sista tiden.

För att ge en liten uppdatering på vad som hänt sista tiden så kan jag berätta vi spenderar så mycket tid tillsammans vi bara kan. Det finns så mycket kärlek i våra liv att det nästan rinner över. Vi alla fyra har nu två hem. Mitt och Sandras och Zacks och Cyans. Vi turas om att bo lite varstans. Våra gränser är numera i princip borta. Det händer rätt ofta nuförtiden att jag åker över till Cyan eller hon kommer hit och Sandra är med Zack. Vi får då spendera lite egen tid med våra kärlekar. Det är dock oftast en praktiskt val då vi helst skulle vara alla fyra tillsammans hela tiden. Känslan av att ha en stadig fast kärlek som varat länge och en ny och pirrig känsla är helt underbar.

Så vår gemensamma fyrsamhet fortsätter och vi har det helt underbart. Den enda baksidan av det hela är att vi inte ses tillräckligt :)

Kramar alla läsare!

Jag lovar att försöka bättra mig på att uppdatera här!

//
Lukas

2 kommentarer:

  1. Kul att ni inte försvunnit. Glad att ni har det så bra, men hade varit härligt att läsa mer om det.

    Ser fram emot eventuella framtida inlägg :)

    puss och kram på er alla fyra!

    SvaraRadera
  2. Tack Klumpe!

    Från min sida så hoppas jag skrivlusten kommer komma tillbaka nu med våren och sommaren. Jag vill att bloggen ska leva så då får jag nog allt se till att skriva i den också :)

    Kramar!

    SvaraRadera