fredag 1 maj 2009

1 Maj på klubben... *Andra besöket*

Värme, vattenbrist och första riktiga gruppbuset!

Då satt vi i vår bil igen för att börja färden till syndens näste PiH. Jag (L) var nästan lika pirrig som första gången men nu av andra anledningar. Vi hade genom webbgruppen fått kontakt med lite nya vänner som vi skulle träffa på klubben. Det kändes nytt och speciellt då vi vid första besöket bara ramlat in i olika trevliga situationer, nu hade vi faktiskt bestämt att vi skulle träffas och prata.Vi var det första paret som anlände till klubben vid 21:30 så vi satte oss i baren och pratade med värdarna för kvällen. Atmosfären på klubben fick mig omedelbart att bli lugn. S var sitt vanliga glada och lugna jag. Vi skrattade och hade trevligt en lång stund innan det började dyka upp par. De första som kom var några nybörjarpar. Jag och S log mot varandra och sa att "det där var vi för två veckor sen". De gick runt där och såg nyfiket på oss som satt där i bara underkläderna (som nybörjare hade de inte kastat kläderna än).Lokalen började fyllas med par ganska snabbt nu och vi fick kontakt med ett av de underbara paren som hade velat träffa oss. Vi satt och pratade en stund och sen kände jag och S att det var dags för oss att smyga ner till källaren. Paret vi pratade med satt kvar och vi hamnade ensamma i rummet med gynstolen. Vi myste ett tag men vi insåg att det var alldeles för varmt där så vi gick i väg till zebra rummet. Vi busade lite, lite sug och slick och lite mjuksex med andra pars händer på S. Men då gick luften totalt ur oss båda. Värmen hade nästan knäckt oss så vi började förflytta oss upp för att få lite vatten i oss.

Ett tips till alla. Drick ordentligt med vatten innan.

På vägen upp mötte vi det andra paret som vi pratat med över webbgruppen. Ett mysigt och vackert par som både jag och S direkt fattat tycke för när vi pratat över webbgruppen. Vi hälsade lite försiktigt på varandra och de sa att de skulle titta runt lite. Vi sa att vi skulle försöka sammanstråla senare och jag och S gick upp för att få lite vätska. När vi väl fått tillbaka styrkan så smög vi ner och letade rätt på paret vi pratat med i trappen. De låg och myste i i rummet bredvid den runda sängen. Vi smög in i hörnet där (det var två andra par där också) och jag och S började mysa och smeka varandra. Efter ett tag ställde S upp sig på alla fyra och jag började ta henne bakifrån. Jag lutade mig över henne och sa åt henne att hon fick gärna röra vid det andra parets tjej. S började lite försiktigt smeka henne över armen och sen brösten och smekningarna besvarades med ett varmt vackert leende. Efter ett tag fann jag mig vid henne. Jag frågade lite försiktigt om hon ville fortsätta och hon bara log och vi fortsatte med lite slick och sug. S hade gått över till hennes kille. Och nu hände det. Vårt första riktiga bus, jag gick och hämtade kondomer åt oss alla och nu fann vi oss helt plötsligt för första gången med ett annat par fullt ut. Känslan var obeskrivlig men samtidigt blev jag lite blyg, så som när man ska ha sex för första gången, men med lite skratt och leenden och varma ord till varandra gick det hela bra ändå. Jag och S satt en stund senare och pratade med paret som var lika trevliga i verkligheten som de varit över webbgruppen. Vi fortsatte kvällen med dem till och från. Flera av både mina och S tidigare fantasier blev verklighet och vi hade en underbar kväll tillsammans.

Vi ,alla fyra, gick samtidigt från klubben vid tre taget och pratade om lite allt möjligt. Alla fyra var trötta men glada. Med varma kramar skildes vi med och sa att vi måste ses igen. Och det lär vi göra, för nu har vi fått än mer mersmak för swingerslivet, så länge man kommer ihåg att dricka vatten innan och under kvällen.
Kram alla söta och en speciell kram till paret, ni vet vilka ni är!
L (och S)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar