måndag 11 maj 2009

Parmiddag

Mat, härliga samtal och två efterrätter..... Till och med tre...

Jag (L) höll i telefonen, "Det tar väl ca 30-35 till vi är hos er". Jag kände hur pulsen steg. De var så nära nu.

Samtalet en vecka tidigare hade börjat med ett litet oskyldigt skämt från min sida. Vi pratade om att träffas på klubben men att det var hela två veckor dit. Alla fyra var överens om att det var en lång väntan att ses igen. Halvt på allvar sa jag "hopp i bilen och kom hit"... Svaret blev "ohh vilken inbjudan". Kort och gott beslutade jag och S oss för att fullfölja det vi nu sagt. Vi bjöd in paret till middag hemma hos oss. Inga krav, bara trevligt umgänge och sen får vi se var det bär av.

Nu knackade det på dörren. Jag kände än en gång hur pulsen steg. "Fan att jag ska vara så nervös " tänkte jag. Jag öppnade dörren och vi hälsade glatt på varandra. Vi småpratade lite och jag gjorde salladen till middagen medan den fick stå sista stunden i ugnen. Det kändes rätt bra att ha något att göra, S var lugn som vanligt men mina tankar rumlade runt i huvudet och jag försökte bara vara lugn. I vissa lägen önskar man att man föddes utan hjärna...

Vi satte oss ner och åt. Alla njöt av middagen och trevligt samkväde. Vi pratade verkligen om allt. Intressen, sex, musik, bilar, raggare och allt annat man kan prata om. Vi hade trevligt och nervositet hade för nu lagt sig för mig. Vi förflyttade oss ut i vardagsrummet och tog varsin kopp te och efterrätt. Samtalen fortsatte och allt kändes trevligt. Jag kände efter en stund att förväntan på vad som kunde hända höll på att spränga mig. Än en gång började tankarna rumla runt. Tillslut så tog jag mod vid mig och lite klumpigt frågade om vi inte skulle göra något annat. Jag var hysteriskt nervös då jag aldrig haft lätt att ta initativ. Vi skrattade lite åt det och sen började temperaturen stiga i rummet. Rätt var det var så satt S och tjejen i paret och kysstes. Vi förflyttade oss in i sovrummet och fortsatte vårt bus. Vi smektes, slickade och sög. Allt var så överväldigande så mina tankar kunde inte sluta sparka på uppmärksamhetens dörr. Efter mycket hetta oss alla emellan så kände jag att jag var tvungen att omgruppera. Jag smög ut och tog en ciggarett och försökte lugna mina revolterande tankar. Allt kändes rätt men jag kunde inte hantera alla intryck som kom sköljandes över mig.

Efter att jag tvätta av mig gick jag tillbaka till sovrummet och nu kändes allt helt perfekt. S fann sig bli slickad av tjejen i paret och jag och killen tog väl hand om henne. Sen låg hon där med varsin man på sin sida och kände sig väl omhändertagen. Efter att vi alla skämt bort S ordenligt fick jag uppmärksamheten av tjejen och vi smektes och hon sög mig. Jag frågade henne försynt om hon "ville" och hon log så underbart mot mig och sa att det var klart att hon ville. Jag drog på mig en kondom och medan jag förlustade mig med henne så blev S ordentligt omhändertagen av den andra killen. Vi låg där alla fyra och hade så skönt. Tankarna pockade på min uppmärksamhet till och från men det spelade inte längre någon roll. Vi njöt till fullo av varandra.

Efter detta var det hysteriskt varmt i sovrummet. Vi låg alla och smekte ömt varandra. Vi öppnade ett fönster för att släppa in lite luft och det svala draget och de smekande händerna kändes helt underbart. Vi alla njöt av tillvaron och var överens om att parmiddagar kan vara riktigt trevliga.

Men buset slutade inte där. Vi tog var och en en snabb dusch och sen var buset igång igen. Hettan i vår kärlekslek var enorm. Vi alla njöt och lät bara saker hända så som vi ville. Efteråt låg vi igen och bara myste och pratade. Tjejerna tog varsin bit av citronkakan som blivit över sen middagen för att avsluta kvällen med något gott för magen. Kvällen slutade med värme och kramar. Vi skildes åt vid deras bil med löfte om att ses igen. För nu har vi knutit en vänskap som ingen verkar vilja ge upp.

Jag hade aldrig trott att detta skulle kunna hända. Bus på klubben trodde vi båda skulle vara vår gräns. Men vi mötte några riktigt bra vänner som vi dessutom kan njuta med....

Kram alla läsare, skriv gärna en kommentar.
L (och S)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar