söndag 13 september 2009

Kort söndagsträff....

Det var inte alls meningen att vi skulle träffas idag. Men när Cyan sa att de skulle åka till en köpcentrum nära oss bestämde vi oss för att möta dem där bara för att få ses lite...

Vi stod där på parkeringen och såg Zack och Cyans bil komma. Glädjen sprudlade i oss alla och vi hälsade på varandra med varma kramar och kyssar. Omedelbart kände jag värmen mellan mig och Cyan, man kunde nästan bränna sig på hettan vi omedelbart byggde upp. Vi gick runt där i affärerna, stal kyssar av varandra, kramades, smekte varandras ryggar när vi stod omfamnade. Vi gick runt och tittade på lite olika saker, men det kändes som att gå runt där bara var en undanflykt för att få spendera nån timme tillsammans. Zack och Sandra smög runt även de och stal kyssar av varandra. Jag och Cyan stannade ofta till smög in i varandras famn och kysstes. Våra läppar möttes, en hand smög under t-shirten och smekte min rygg. Cyans hand mot min hud kändes ljuvligt. Hennes andra hand smekte mitt ansikte och det bara brann i mig av begär... "Jag skulle vilja ta bilen och parkera någonstans och bara ta dig i baksätet" sa jag. Cyan tittade på mig med en blick som brann av begär och svarade "Det skulle jag också vilja"... Men trots vår hetta gavs inget tillfälle...

Vi begav oss iväg och åt middag tillsammans alla fyra. Vi satt där och gav varandra blickar av rent begär. Vi pratade och hade trevligt. Jag och Cyan satt och lät våra händer smeka varandra samtidigt...

När vi ätit klart gick vi ut till bilarna. Vi stod där, kramades och kysstes, och jag viskade till Cyan allt jag ville göra med henne, Hur jag ville lägga mig mellan hennes ben och låta min tunga smaka av henne. Hur jag ville kyssa hela hennes kropp, tränga in varsamt i henne, se henne djupt i ögonen. Cyans andning blev allt tyngre vartefter och det slutade med att vi stod där och kysste varandra girigt. Vi båda kände starkt begär efter varandra. Men Zack och Cyan var tvugna att åka och vi alla fyra fick nöja oss med att se det här mötet som ett förspel inför nästa möte...

Fortsätt läs alla! Snart kommer det mer!

Kram
//
Lukas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar