torsdag 17 september 2009

Elaka baciller & en vilja av stål..

Först blev jag förkyld, därefter Zack och sedan Lukas. Den där förkylningen har valsat runt oss nu som en statettpinne, men det ju inte så konstigt efter all närhet vi utsätter varandra för.. smällar man gärna tar.. ;)

Jag & Zack åkte hem till Sandra & Lukas på eftermiddagen. Vi träffades senast i söndags och då bara under några ynka timmar i ett köpcentrum utan möjlighet till att få vara ifred. Begäret låg och vibrerade under ytan.. Jag hann knappt komma innan för dörrn innan jag hamnade i Lukas famn. Han undrade lite lågmält om jag ville landa först, men det ville jag inte.
-Bra, då vet jag precis vart vi ska, sa han med ett lende och drog bestämt in mig i sovrummet. Vi hamnade nästan samtidigt alla fyra i deras säng. Sandra var oemotståndligt läckert uppklädd i höga stävlar, nätstrumpor med öppningar för väl valda delar, lackkorsett och nithalsband.. hon var så otroligt vacker.. och vi försvann alla långt bort i begärets lustar..

Vi gjorde senare lite uppehåll för att äta underbar middag. Därefter var vi igång igen i ljuva lekar.. denna gång på varsitt håll med fel partner.. lekar som skulle kunna göra många gröna av avund.. Förkylningsbacillerna gjorde dock Lukas lite tröttare än vanligt men han hade en vilja av stål..

Efter lite kaffe och avbrott för en film så hade han piggnat på sig igen. Jag hade gjort en visit i badrummet och gick sedan in i sovrummet. Där låg han naken och med en blick som var brann av leklusta.. Än en gång hamnade vi i heta sexuella lekar med varandra. Intensivt och djuriskt, intimt och hett.. allt på samma gång. Kvällen avslutades på bästa sätt med att han kom i min mun.. och sen slumrade vi en stund bredvid varandra innan det var dags för mig & Zack att packa ihop oss och köra hem i natten..

Imorgon ska vi hem till de igen, denna gång för att sova över... mysigt. På återseende kära läsare!
//Cyan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar