söndag 13 september 2009

Alternativ sex vid tokig längtan..

Flitens skrivlampa lyste visst den här söndagsaftonen, nu är det jag (Cyan) som har varit i farten, håll till godo!

Ibland får man ta till andra vägar att gå när man inte har tillfälle att ses och längtan blir alldeles för tung, så gjorde vi häromnatten...

Jag låg i vår soffa och kikade på film när telefonen ringde vid 23-tiden. Det var Lukas som ville ringa och säga gonatt i vanlig ordning. Vi pratade en ganska lång stund om allt möjligt. Samtalet gled allt eftersom in på hetare samtalsämnen. Efter en stund sa han:
-Vänta, jag måste byta telefon, jag ringer upp igen. Det gick typ femton sekunder så ringde det igen.
-Heta linjen, svarade jag och fick ett skratt till svar. Just då visste jag inte hur rätt jag snart skulle få...

Vi pratade vidare och klockan började bli mycket. Filmen jag hade sett på när han ringde var slut och jag stängde av teven. Det blev kolmörkt och alldeles tyst i vardagsrummet. En låga av okynne brann i mig och jag drog av mig trosorna där jag låg i soffan. Vi pratade om hur mycket vi längtade efter varandra.. lite full i fan viskade jag i luren:
-Jag önskar du kunde få känna hur våt jag är just nu.. Jag fick en utdragen suck till svar..
-Och jag önskar du kunde få känna hur hård jag är nu..

Efter det fanns liksom ingen återvändo. Jag sjönk ner lite till i soffan och började med våta fingrar smeka mig själv. Lyssnade med flämtningar på Lukas som med lågmäld röst började berätta för mig allt han ville göra med mig.. Det kändes så syndigt och skönt och sinnet för att höra förstärktes i det totala mörker jag befann mig i.. med lätta stön kände jag att jag rätt omgående var på väg att komma och jag lät mig göra det.. långt bort hörde jag Lukas flämtningar när han lyssnade på min orgasm..

Jag lät andningen återhämta sig lite och började sedan viska vad jag ville göra med honom.. det enda som hördes var hans flämtningar och snabba andetag. Efter en stund kände jag blodet hetta i mig och jag började prövande smeka mig själv igen.. Ingen av oss pratade längre utan vi lyssnade bara på varandras hetsande andetag i natten.. det var en härlig känsla att lyssna på någon som låter så välbekant men som ändå inte fanns där bredvid, även om det kändes så.. jag började höra på Lukas att han snart var på väg och det gjorde mig ännu mer upphetsad.. och när jag hörde att han kom kunde jag nästan inte tänka klart och en kort stund efteråt kom jag en gång till...


Vi låg där i natten och lät vår andning bli normal igen.. det bubblade lite av skratt i oss över vad vi nyss hade gjort. VIsst hade vi pratat om det ganska länge men detta var så oplanerat.. så spontant.. och det släpptde en hel del på frustrationen över att inte träffas.. vi kom genast överens om att detta måste vi göra om!


//Kramar från Cyans Hetaste Heta Linje :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar