onsdag 23 september 2009

En helg full av äventyr.

Helgen som var fylldes av trevliga erotiska äventyr...

Jag var visserligen förkyld. Men vi ville inte avboka vår träff med Zack och Cyan ändå, och de ville inte de heller. De ramlade in hos oss på kvällen. Sandra hade klätt upp sig i sin lackkorsett och högklackat och hade bara väntat in att de skulle komma. Jag var sliten så för min del var äventyrslusten kraftig begränsad. Men när Zack såg Sandras syndiga klädsel så kunde han inte hålla tillbaka. De hamnade nästintill omedelbart i sovrummet och jag och Cyan myste ner oss i soffan istället. Medan vi hörde härliga ljud av njutning satt vi och tog det lugnt och tittade på film. Viljan fanns hos mig men kroppen orkade inte. Vi väntade in de andra och när de lekt av sig satte vi oss alla i soffan, åt lite glass och hade det bar allmänt trevligt...

Men viljan hade tagit överhanden hos mig när vi väl gick och la oss. Cyan var övertygad om att vi skulle sova men jag ville verkligen åtminstone känna hennes närhet innan vi somnade. Mina läppar och tunga gav sig ut på upptäcktsfärd och snart låg jag mellan hennes ben och lät min tunga utforska henne. Hennes orgasm var inte sen att komma och jag kände hur den fyllde även mig med energi. Men jag kände också att energin var begränsad så jag kröp upp på henne och ödslade ingen tid utan trängde in i henne med ett stön av njutning... Vi lät oss falla in i varandras ögon och lät bara njutningen ta över. Jag lät mig själv släppas loss och med blicken fäst vid hennes ögon kom jag i en explosiv orgasm....

Jag var helt slut efteråt. Min kropp skrek åt mig av utmattning och det tog inte lång tid innan vi somnade jämte varandra. När vi vaknade igen så låg vi bara och tog det lugnt. Förkylningen hade för min del blivit värre och jag kände än en gång hur det var en kamp mellan vilja och kropp. Jag och Cyan hade pratat om så mycket vi ville göra med varandra men jag insåg nu att det skulle få vänta...

Jag och Cyan öppnade dörren hemma hos Zack och Cyan. Sandra och Zack hade begett sig av innan oss och hade redan hunnit upp i sovrummet. Jag gick och tjuvkikade lite på vad de höll på med och de förlustade girigt på varandra. Jag och Cyan la oss i deras soffa och myste lite men nu kände jag att viljan skulle få vinna. Vi klädde hastigt av oss och hängav oss till varandra...

Men förkylningen tog övertaget för mig efteråt. Medan Zack och Sandra hängav sig till syndiga lekar tog jag och Cyan det mest lugnt med enstaka tillfällen av erotiskt begär. Trots att jag mådde dåligt av förkylningen så hade vi en underbar helg. Cyan och jag kramades och myste medan Zack och Sandra gav sig ut på det ena erotiska äventyret efter det andra. Trots att jag var trött och dålig var det härligt att höra att Sandra blev väl omhändertagen.

Febrig men glad begav vi oss hem på söndag kvällen och jag somnade i ett feberdis fyllt av härliga minnen.

Vi ses nästa gång kära läsare!

Kramar
//
Lukas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar