onsdag 30 september 2009

Het helgträff...

Klockan hade hunnit slå 15 och jag körde hem från jobbet med en pirrande känsla i magen. Hemma väntade förutom min älskade Zack, även härliga Sandra och Lukas som skulle sova över till söndagen…

Väl hemma blev det ett härligt kramkalas. Jag tog mig en snabb dusch för att bli av med jobbet från dagen. Lukas och jag hade båda ett begär som låg och vibrerade, vi ville ha revansch efter föregående helg då han var sjuk och inte hade så mycket ork, bara en massa vilja. Vi fick dock hålla oss ett tag till eftersom vi alla var hungriga och vi bestämde gemensamt att bästa planen var att åka iväg och äta först. Dessutom ville Zack & Sandra shoppa loss på ett nytt PS3-spel som de bland annat skulle roa sig med under kvällen..

Två timmar senare var vi hemma mätta och belåtna. Efter att hett stått och kysst varandra girigt släpade jag mer eller mindre upp Lukas i sovrummet. Däruppe lät vi hetsigt kläderna falla och jag lade mig på rygg i sängen med Lukas över mig.

Han letade sig med varm mun ner över min kropp och slickade mig retsamt längs insidorna av låren.. fortsatte ner över benen och började med busig blick suga på mina tår. Han lekte sig sedan upp över andra benet och drog med tungan i förbifarten med tungan över mitt allra känsligaste. Jag kände hans fingrar tränga in i mig och jag suckade av vällust när han började slicka mig varm våt tunga, först sakta men snabbt alltmer snabbt och rytmiskt..

Jag kände rätt omgående att jag var på väg men han gav mig inte chansen utan kröp istället upp över mig, spände blicken i mig och trängde in i mig med en djup stöt. Vi suckade av lättnad och all längtan som varit och han började med rytmiskt att jobba med sina höfter mot mig. Hettan tätnade i rummet och vi glömde tiden med varandra...

Efter ett tag drog han sig ur.. men bara för att börja tränga in i mitt andra hål. Han såg mig i ögonen hela tiden och jag kom ingenstans, ville ingenstans.. han gled hela vägen in och stannade till där för en kort stund och vi bara njöt av tillfället. Långsamt började stöta i mig och jag förde ner en hand och började samtidigt smeka mig själv med våta fingrar.. Det dröjde inte länge förren jag kände de välbekant kittlingarna i nedre delen av magen. Han tog mig ännu djupare och hårdare och naglade fast blicken i mig… Hjärtat rusade och mitt medvetande fokuserade bara på hur hårt han tog mig i ”fel” hål och när orgasmens vågor vältrade sig genom mig kändes det som om jag skulle sprängas och jag bara skrek rakt ut. Min andning var hjälplöst okontrollerad och han sprack upp i ett lyckligt leende och sjönk ihop ovan på mig..

Kvällen och natten som följde gick vidare i hettans tecken och trots att jag skulle upp ohyggligt tidigt på morgonen därefter för att jobba somnade vi sent framåt småtimmarna tätt vända mot varandra…
Knappt tre timmar senare vaknade jag av väckarklockan och vi låg fortfarande i samma ställning. Jag släpade mig iväg till jobbet och gjorde mina timmar. Jag kände mig trots allt hyfsat pigg men jag var ljuvligt tacksam när det var dags att åka hem.

När jag låste upp dörren hemma möttes jag av en underbar syn. Mina två favoritkarlar som i underkläderna tävlade nerför trappan för att komma fram först och välkomna mig hem, så borde man ha det jämt! Kort därefter kom Sandra som med håret spretandes åt alla håll ändå var lika vacker som vanligt. Jag smög mig in i hennes underbart mjuka famn och vi stod en stund i köket och kramades smeksamt och kysstes innan jag smög mig in i duschen..

Efter en dusch gjorde jag sällskap med den andra som satt och halvlåg i soffan och spelade PS3. Nyduschad och nöjd över att vara hemma slocknade jag som ett ljus mot Lukas axel och de lät mig sova en stund.. jag vaknade sedan med ett otroligt attraktivt rutmönster över hela kinden från sofftyget. De andra döpte mig kvickt till Rutan-tutan och klämde mig skämtsamt på brösten. Vi skrattade gott allihopa och jag & Sandra gick ner till nedervåningen och jag hjälpte henne att färga håret medan killarna spelade. Hon smög sig sedan ner i badkaret en stund medan färgen satt i och jag gick ut i köket och stökade lite med diskmaskinen...

Plötsligt smyger sig Lukas upp bakom mig och kysser mig förföriskt i nacken. Han viskar tätt mot min hals:
- Jag har längtat hela dagen efter dig..
- Och jag efter dig, viskar jag tillbaka.
- Lek med mig lite, säger han drar med ett busigt leende fram sin hårda..
Jag ställer mig på knä framför honom på köksgolvet och började suga honom med djupa tag.. lägger händerna högt upp på hans lår och pressar honom djupt ner i min hals. Han tar mig sakta men djupt i munnen några minuter innan han reser mig upp, vänder på mig och drar av trosorna men låter mig behålla t-shirten och jag blir stående mot diskbänken. Han tränger in i mig och börjar ta mig bakifrån hårt och riktigt djupt. Det känns syndigt och begäret pulserar i kroppen… efter en stund föreslår jag att vi ska gå upp i sovrummet istället. Snabbt tar vi oss upp på övervåningen. Vi ödslar ingen tid utan han tränger snabbt in i mig och hettan byggs snabbt upp. Vi strävar mot samma mål och stönar hetsigt och svetten rinner. Det tar inte alltför lång stund innan Lukas kommer med ett vrål över hela mig. Varm säd träffar mig över mage, bröst och mun… perfekt prickat och vi faller ihop till en flåsande leende hög.
Under resten av dagen hinner vi med fler ljuva omgångar av härligt sex delat med god middag och skratt och härligt umgänge. På kvällen står vi som så många gånger förr och kramar om kysser varandra länge, länge vid deras bil. Att säga hej då efter våra träffar är alltid lika tungt. Förhoppningsvis ses vi snart igen, vem vet.. kanske bara om några dagar…

Kram alla härliga läsare! Välkomna tillbaka att följa våra äventyr som sätter en ljuv guldkant på våra liv!
/Cyan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar