fredag 3 juli 2009

Sex i nattens tecken...

Jobbet hade tagit ut sin rätt. Jag var helt slut. Jag och Cyan hade dessutom haft ett långt hett samtal inpå småtimmarna. Jag gick och la mig och somnade nästan omedelbart...

Jag vaknade med ett ryck! Satte mig upp i sängen. Begäret brände i mig som en eld. Jag såg Sandra ligga där och sova. Tankarna var inte längre logiska, hettan inom mig hade tagit överhanden. Elden som brann i mig kände inga gränser, jag var bara tvungen att känna Sandras kropp under min och den härliga känslan av att var i henne. Jag lät mina händer trevande smeka hennes kropp, hon vaknade till och tittade på mig med dåsiga ögon. Hon såg elden som tänts i mina ögon och besvarade smekningarna. Jag kysste henne och smekte hennes bröst. Hon gnydde till av välbehag. Jag drog undan täcket och smög in över henne. Jag lät min mandom smeka hennes inre och jag viskade "Vill du ha mig?", hon svarade, "jag vill alltid ha dig". Vi kysstes okynnigt med varandra och hon smekte mig över ryggen medan mina trevande händer smekte hennes mjuka hud. Jag pressade mina höfter mot hennes och hon stönade till av välbehag. En av mina händer letade sig ner mot hennes inre och jag började smeka. Sandra stönade till. Hennes inre var varmt och ljuvligt och jag kände en brinnande lust att tränga in i henne. Jag lät mig själv försiktigt tränga in i henne och en sprudlande känsla av lust gick igenom mig och Sandra ryste till av känslan av att ha mig i sig.

Lugnt och djupt stötte jag in i Sandra. Jag pressade hela min kropp mot henne, jag ville var så djupt jag kunde i henne, känna hennes hud mot min , hennes händer på min rygg, hennes andedräkt, hela hennes väsen.... Vi lät hettan tillta. Jag kysste hennes hals och viskade i hennes öra, lät mina höfter arbeta och mina händer smeka. Sandra lät sin njutning ljuda i hela sovrummet och med trevande händer smekte hon längs med min rygg. Vår kärlekslek tilltog och tiden försvann vi låg där och njöt av varandra. Jag lät mina händer vandra ner och tog tag i hennes rumpa. Hettan höll på bli mig övermäktig och jag var tvungen att låta mig själv släppas loss. Jag fullkomligt skrek ut min njutning, jag pressade mig hårt mot Sandra och kysste henne djupt och det kändes som hela kroppen bara skrek... Andningen var ojämn och jag skrattade till av ren njutning. Lyckan i mig kände inga gränser och det begär jag känt klingade av och ersattes av en härligt dis av sensuell lycka.

I vår erotisk dimma kysstes vi och smektes lite för att sen återgå till vår sömn...

Kyssar till alla er läsare!

//
Lukas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar