fredag 31 juli 2009

Åland Del 2.

Underbara Åland Del 2.

Jag tänkte göra ett försök att fortsätta skriva på om våra senaste möten med Lukas & Sandra. Vi har träffats otroligt mycket sista tre veckorna, därför börjar allt gröta ihop sig till oerhört sköna minnen, om än något luddiga vad gäller dagar och tider.. därför blir det bara lite lösryckta minnen...

Lukas har redan börjat skriva lite om Åland, och jag kan bara hålla med om det han har skrivit. Det var verkligen underbart på alla sätt. Vi kunde släppa loss fullständigt och göra precis vad vi kände för. Utan att tänka på om någon skulle se oss och undra vad vi gjorde med "fel" partner. Det var en skön frihet att kunna kyssa, krama eller hålla handen med vem av de man kände för.. Jag & Sandra tyckte det var spännande att ställa oss och kyssas helt öppet bland folk och dra till oss blickarna. Eller som att först stå och hångla med min Zack, och sedan direkt gå över till att göra det med Lukas.. det satte nog härliga myror i huvudet på folk.. ;)

Det var verkligen ljuva dagar av erotik på Åland. Vi hade en perfekt stuga alldeles i utkanten av campingen. Där fanns allt vi behövde för att förlusta oss. En stor härlig altan med läge ut mot skogen, inga nyfikna som kunde se vad som hände där... det var där vi bredde ut täcken på trägolvet och under solens varma strålar hade svettig skön sex mitt på blanka dagen, ackomanjerat av fågelkvitter och stön innefrån köket där som tidigare nämnt Zack & Sandra gick loss på köksbordet..

En av dagarna upptäckte vi att vi hade ett hav av smultron alldeles vid stugan. Vi plockade glatt och svängde ihop en smultronpaj som vi avnjöt senare på kvällen. Den pajjen resulterade också i något helt annat. Jag & Lukas erövrade snabbt soffan och han trängde hårt in i mig så det snurrade till i huvudet. Vi försvann in i en egen värld av ren kåthet där vi fullständigt hängav oss åt varandra. I ögonvrån noterade jag att Sandra & Zack tyst började duka av för att inte störa oss.. efter en intensiv stund i soffan drog han sig plötsligt ur, greppade min handled och formligen släpade in mig närmsta bästa sovrum. Blev kärleksfullt nerknuffad på rygg i sängen och han återupptog omgående det vi gjort ute i soffan. Det var hårt, svettigt och intensivt.. efter en lång stunds het lek gav han upp ett vrål och kom över hela mig.. värmen fullkomligt darrade i rummet och befrielsen gjorde att vi började toksskratta båda två. Det var så... härligt..

Vi hade verkligen kanonväder dessa dagarna. Vi tog bilen och åkte iväg till en långgrund strand där vi ägnade oss åt sol och bad. Det var härligt att bada i det svalkande vattnet och vi lekte och skojjade med varandra. Vid ett tillfälle tog jag dessutom tillfället i akt att prova att suga Lukas under vattnet, han låg så lägligt på rygg på botten och det var lagom djupt vatten. Detta pågick dock inte länge eftersom Lukas kände sig lite uttittad av en äldre dam på en segelbåt..

När vi sedan åkte hem från badet en av dagarna drog jag endast på mig en lös sommarklänning utan några underkläder under, vi hade ju bara ungefär tio minuters bilkörning hem till stugan. När vi hoppat in i bilen såg jag att Lukas fick något vilt i blicken. Han lade upp mitt ena ben i baksätet, böjde sig fram och började slicka mig! Detta gjorde han nästan hela vägen hem till stugan samtidigt som jag såg Zack smeka Sandra under kjolen i framsätet medans hon körde. Ett under att vi inte åkte i diket, men busigt och spännande var det..

Sista kvällen gjorde vi tjejjer oss riktigt fina. Gjorde iordning hår och smink och klädde upp oss. Hon i urläcker lackoutfit och jag i min korsett. Kvällen blev het och erotisk. Jag tappade uppfattningen om hur länge vi höll på eller hur många gånger vi höll på.. i alla möjliga varianter.. inomhus och utomhus.. hårt och mjukt..

Strax efter ett-tiden på natten rundade vi av och Zack & Sandra kröp dödströtta i säng i sitt sovrum och jag & Lukas i vårt. Jag sa ironiskt hur såå trött jag var (för jag ville ha mer). Vi lade oss i sängen och kelade lite. Lukas verkade lite trött men det föll sig så att vi låg och småpratade en bra stund. En stund som blev väldigt lång. Av och till försökte vi lyssna genom väggen om de andra sov eller om de gjorde något. Det var tyst länge. Men efter över en timme hörde vi ett svagt gnyende genom väggen. De var minnsann igång igen! Lukas & jag tittade till på varandra i mörkret och flinade.. prövande smög han sin hand hårt runt min hals och behöll blicken i min.. jag drog häftigt efter andan och det var allt som behövdes.
Han viskade krävande mot min hals:
-Jag vill ha dig.. nu.
-Jag har velat ha dig hela tiden, svarade jag hest.
-Men jag som trodde du var trött? sa han något förvånat.
-Du missade min ironi, flinade jag..
Vi hörde Sandra & Zack tydligare genom väggen nu. Snabbt föste han upp mig på alla fyra och trängde omgående in i mig bakifrån. Den här gången tog vi det inte lugnt som vi brukar och han tog mig stenhårt redan från början. Det dröjde bara ett par minuter tills jag kippade efter andan och orgasmen bågnade inom mig och efter ytterligare en kort stund kom även Lukas. Hårt som alltid. Vi slängde oss på rygg i sängen och andades våldsamt som om vi sprungit ett hundrameterslopp. Skrattet bubblade i oss och vi hörde att även de andra hade fått till ett avslut i rummet bredvid.. Nu har jag lärt mig att vara extra tydlig med min ironi om att vara trött, annars kanske man inte får något, hehe... ;)

Vi hann efter detta bara sova ynka fyra timmar innan klockan ringde. Vi skulle lämna rummet och åka hem till Sthlm igen. När jag vaknade var jag inställd på en skön omgång i sängen igen för att jag hade satt klockan en timme bakåt, men tyvärr hade jag tänkt fel med den finska tiden och helt plötsligt var klockan en timme mer än vad jag hade planerat. Helt plötsligt hade vi bråttom! Frustrerat började vi duscha, packa ihop och städa. Jag var irriterad för jag visste att det skulle dröja så många timmar innan jag kunde få leka med Lukas igen. En hel dag med timmar att slå ihjäl och en lång båtresa innan vi var hemma. Vi hetsade varandra så fort vi kom åt under dagen. När vi satt i färjekön i bilen hånglade vi grovt i baksätet, han sög retsamt på mina fingrar och fick mig att kvida av upphetsning och frustrationen gick att ta på. Jag smekte Lukas girigt över jeansen och det fanns inget tvivel om vad han också ville. Han var så hård att det gjorde ont..

Efter frustrerade timmar i bil och båt var vi Äntligen... hemma! Eftersom Zack & Sandra hade lyckats med konststycket att få sig en omgång på färjan (halleluja för stor fräsch damtoalett) och inte berättat det för oss förräns efteråt fick de straffet att packa ur alla grejjer och bilen och göra iordning efter resan. Jag & Lukas däremot slet av oss kläderna och ställde oss omgående i duschen. Äventligen kunde vi låta vår upphetsning som byggts upp under dagen spela fritt och han tog mig några minuter ståendes bakifrån i badkaret. När den värsta hungern efter varandra var stillad duschade vi klart och gick resolut upp i sovrummet istället medans de andra stökade i köket.. behöver jag ens nämna hur utdraget, syndigt, och hett sex vi hade? Flera timmars återhållen åtrå släpptes lös utan hämningar..

Sandra & Lukas stannade ytterligare hos oss i tre dagar. Alla hade semester utom Lukas och jag skjutsade & hämtade honom på jobbet i tre dagar, man är ju en hängiven älskarinna! Det var busigt och spännande att sitta i bilen på morgonen utanför hans jobb och stjäla åt sig kyssar utan att någon fick se. Det var ju inte direkt frugan som han höll på med.. ;)

På eftermiddagarna och kvällarna ägnade vi oss alla fyra åt varandra. Skön sex i alla former.. allt flyter mest ihop nu efteråt till luddiga, erotiska minnen..

Efter att ha bott ihop i en vecka skulle de nu åka hem till sig. Det kändes tungt efter ha levt ihop så nära såpass länge och haft det så ljuvligt. Först stod vi en lång stund i vår hall och kysstes (snarare hånglade ihjäl varandra).. sedan fortsatte vi i sommarnatten ute vid deras bil. Jag har svårt med tidsuppfattningen men vi stod säkert där nånstans mellan en halvtimme- trekvart innan vi kunde slita oss från varandra och låta de åka hem till sig..

Nästa sommar kommer vi säkerligen att göra en gemesam resa igen. Kanske blir det en repris av Åland, vem vet? Men tills dess har vi massor av framtida busiga träffar att se fram emot.. Hjärtligt välkomna tillbaka för att läsa om de.. :)

//Cyan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar