måndag 27 juli 2009

En vecka av erotiska äventyr... *Del 1*

Det har tyvärr dröjt lite med inlägg men semesterns äventyr har tagit upp vår tid. Här kommer en liten inblick i hur vi firat vår semester såhär långt.


Minnesbilderna från den gångna veckan rumlar runt i huvudet likt en storm av erotiska minnen. Tillsammans med Zack och Cyan har vi till full njutit av livet. Ögonblick dyker upp huller om buller och det är svårt att sortera tankarna.

Jag minns när det var tidigt på morgonen. Jag, Sandra, Zack och Cyan höll på att packa bilen. Snart skulle det bära av. En härlig semester med bara oss fyra låg framför oss. Vi satte oss i bilen och vår resa i syndens tecken började... i alla kände den sensuella stämningen, det slog nästan gnistor om oss. Vi hade en härlig lång helg framför oss utan gränser, vi kulle kunna kramas, kyssas och mysa med varandra obehindrat. Jag och Cyan lät hettan stegras redan nu. Vi satt i baksätet. Cyan tittade på mig med en okynnig blick. Hon frågade mig om jag kunde bjuda på frukost. Hon flyttade sig obeskrivligt syndigt att sitta där i en bil i rörelse och se Cyans huvud rytmiskt röra sig upp och ner framför mig. Känslan var obeskrivlig…

Eller när vi något senare satt på en båt, resande mot vårt mål, en stuga som skulle vara vårt gemensamma hem under de närmsta dagarna. Vi kände oss alla så fria. Jag kunde gå och hålla Cyan i handen, kyssa på henne, krama henne, utan någon oro för att de som såg skulle undra. Vi lät vår frihet spela ut. Vi kysstes och myste obehindrat över pargränserna och allt var bara härligt. När vi väl kom fram till vårt tillfälliga hem så var känslan av frihet fulländad. Här kunde vi leva ut vara fantasier utan några gränser. Vi började med att ordna med sovplatserna. Det föll sig så att jag delade sovrum med Cyan medan Sandra delade med Zack. Vi gjorde i ordning vårt lilla kärleksnäste och packade upp vår packning. Det var vackert väder. Vi begav oss ner till en liten sandstrand i närheten. Vattnet kändes svalt och behagligt och vi alla begav oss ut och med ett rus av lycka och bekymmerslöshet badade vi. Sandra och Cyan tog av sig sina bikini underdelar och retade oss killar genom att komma nära och pressa sig mot oss. Smeka oss över våra badbyxor och var allmänt okynniga. Vi kysstes och kramades i det svala vattnet. Efter vi blivit mättade av denna vattenlek begav vi oss tillbaka till vårt syndiga näste. Vi kände oss alla heta efter den eggande upplevelsen tjejerna hade bjudit på och vi låg snart alla nakna inne i stugan och lät våra kroppar smekas av ömma händer. Jag och Cyan förlustade oss i vårt sovrum med härliga stön från Zack och Sandra i rummet intill.

Ett ögonblick då jag och Cyan la ut filtar på altanen och la oss där och lät solen och vinden smeka oss medan jag trängde djupt in i henne och lät mina höfter jobba. Vi hade underbar kärlekslek där med ljudet från vinden och solens strålar lika smekande som våra händer. Samtidigt hördes härliga ljud av njutning från Zack och Sandras lek på köksbordet bara meter ifrån oss. Vi hade det verkligen underbart…

Minnen är som sagt många, och fler följer i nästa inlägg…

Kram alla läsare!
//
Lukas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar