söndag 12 juli 2009

En veckas eufori & en överraskning.. (Gästbloggare Cyan)

Det har varit lite dåligt med inlägg den senaste veckan. Det vanliga livet och anledningen här nedan har tagit all vår tid... Cyan har gästbloggat igen och summerat sina upplevelser för den senaste veckan! Trevlig läsning // Lukas


Tröttheten har slagit till med full kraft. Jag har träningsvärk i höger överarm, är öm i skinkorna, fullständigt slut i låren, ont i svanken och nedre rygg efter golvliggande, ett sår på ovansidan av handen samt en ganska imponerande bula i huvudet. Men jag är fan så lycklig. För att vara rakt på sak - Du store tid va genomknullad jag har blivit sista veckan!

Tre gånger senaste veckan har vi träffat Sandra & Lukas. Det har varit så... intensivt och hett. Det började i måndags. De kom hem till oss på eftermiddagen och vi hade inte träffats på två veckor. Två veckor av infernaliskt heta mess på msn, FB & sms. Plus att vi började prata i telefon flera gånger. Behovet av att höra varandras röster gjorde sig påmint. Nästan omedelbart när de kom hade vi sex. Det fanns liksom inget annat. Det var det alla ville och hade längtat efter. Sedan åt vi lite för att vi behövde. Varma mackor och vi började titta på en film. Där kom första orgasmen. Lukas smeksamma fingrar hittade mig snabbt under klänningen och filmen blev oerhört luddig för min del. För att vara något artig bet jag ihop och höll mig så ljudlös som möjligt. Samma kväll gick vi på bio som vi hade bestämt sedan länge. Varken jag eller Sandra bar några trosor, en plan vi gemensamt hade gjort upp. Två och en halv timme i biomörker var ljuvligt. Med händer som smekte och upphetsande kyssar som viskade om vad som komma skulle. I bilen på väg hem var vi på bristningsgränsen. Frustrerat satt jag vid ratten och såg Sandra börja suga Zack i baksätet. Jag fingrade så smått på Lukas som satt bredvid mig och nyfiket kastade blickar för att se showen som pågick i baksätet. Natten som följde var som en erotisk dimma. Fram på morgontimmarna slocknade Zack & Sandra i soffan och jag & Lukas i sängen... och dagen efter fortsatte i sexandet underbara värld..

Efter detta heta dygn var det egentligen meningen att vi inte skulle ses något mer förräns en vecka framåt då vi ska iväg på en gemensam minisemester. MEN. Busigt bestämde vi att överraska Lukas och komma över på lördagen. Mycket tissel & tassel blev det. Men plötsligt så frågade han på torsdagseftermiddagen om vi inte ville komma över en sväng? Stackarn, han visste ju inte att vi skulle komma på lördagen. Efter en kort stunds betänketid så bestämde vi oss för att åka dit. Det var otroligt spontant. En bonusträff! Och den var underbar. Omgångar av galet hett sex fyllde snabbt timmarna och framåt tre-tiden på natten åkte vi hem igen.

Lördagen kom och strax innan vi skulle bege oss satt jag på msn med Lukas. Han undrade vad vi skulle hitta på och jag svarade att vi skulle åka iväg och shoppa lite. Tänk om han bara visste, inom en timme skulle vi dyka hemma hos de!
Vi mötte upp Sandra som hade slutat jobbet och gick gemensamt hem till dem. Utanför porten gav hon mig deras hemnyckel och tyckte att jag skulle låsa upp och gå in först. Mina fingrar darrade av nervositet när jag vred om låset och klev in, ropade försiktigt hej in i lägenheten. Fick ett heej tillbaka. Sedan sa han: -Vår dator har pajjat..

Jag insåg med ens att han inte hört att det var jag. Han trodde det var Sandra! Jag blev ännu mer nervös. Tog försiktigt ett kliv in i vardagsrummet så att han kunde se mig. Behöver du hjälp med datorn? frågade jag. Med ens vände han sig om, hakan föll ner och jag såg hur han försökte få ihop att det var jag som stod där! Närmsta timmen som följde behövde han för att landa. Överraskningen hade verkligen träffat mitt i prick och Sandra studsade glatt omkring mycket nöjd!

Kvällen & natten som följde var ljuvlig. Ångande het sex i flera timmar fyllde våra sinnen. Varvat med duschar och lite nedvarvning. Sent på natten somnade Zack & Sandra inne i sovrummet, medan jag & Lukas lade oss på två bäddmardrasser på vardagsrumsgolvet. Vi ville inte sova än. Vi kelade mjukt och lyssnade på musiken.. den inspirerade oss vidare.. mörkret vilade i lägenheten.. sinnet för beröring tog över och intensifierades... våra läppar smekte och lekte med varandra… Händer ströks förföriskt och eggande.. samtidigt som vi gjorde vårt bästa för att vara så tysta som möjligt.. han lade sig över mig.. retade mig med sin hårdhet och trots mörkret så jag okynnigheten i hans blick. Tillslut trängde han in, lade en hand över min mun och började sakta ta mig djupt. Jag tappade uppfattningen av hur länge vi höll på. Vi var i en annan värld. En erotisk syndig värld utan tid. Vi hetsade varandra med viskningar i mörkret, tempot växlade mellan nästan plågsamt långsamt och snabbt och hårt. Samtidigt som vi var så tysta som det bara gick. Vi hetsade varandra till krönet. våra blickar var naglade i varandra, hans hand vilade runt min hals. Jag såg i hans ögon att det var så nära, så nära.. jag viskade: "Kom.. jag vill att du kommer.."
Och som han kom! Hans ögon exploderade med ett ljudlöst skrik. Han skakade okontrollerat i flera minuter medan jag bara klamrade mig fast vid hans kropp. Det var underbart. Efter en bra stunds nedvarvning somnade vi gott.

Morgonen som följde fortsatte som förut. Vi hann med några riktigt heta omgångar innan vi förståndigt gjorde frukost.

Nästa gång vi ses på onsdag. Då ska vi på minisemester. Flera dagar av ljuv erotik väntar..

Tills dess. Kyss & kram på er läsare.
//
Cyan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar