tisdag 5 januari 2010

Nytt år, nya tag!

Inledningen på det här året har varit trevlig. Jag och Sandra hade en liten nyårsträff där Zack, Cyan och en gemensam vän till oss kom på besök. Vi åt en god tre rätters middag, såg en bra film och drack lite skumpa vid tolvslaget och hade allmänt trevligt. Vår vän Annika vet om allt och det var skönt att bara kunna vara oss själva även i hennes sällskap. Vi kunde kramas och kyssas precis som när det är vi fyra.

När vi gick och la oss hamnade jag och Cyan i en säng och Zack och Sandra i en annan. Annika sov på vår soffa i samma rum som mig och Cyan. Vi låg där och myste och lät sömnen infinna sig. På morgonen efter så vaknade vi i varandras famn. Jag och Cyan låg och myste lite och Annika sov bara meter ifrån oss. Vi kunde inte hålla händerna ifrån varandra och lät de utforska lite. Det var mysigt varmt under täcket och vi båda kände oss gosiga. Cyans händer smekte mig varsamt medan mina var på ett eget äventyr över hennes kropp. Vi ville ha varandra men eftersom Annika låg så nära så vågade vi inte gör annat än att bara mysa lite varsamt med varandra.

Imorgon ska vi ses alla fyra igen, det kommer bli en härlig långhelg där vi kommer få byta partners lite om vart annat för att kunna vara tillsammans hela helgen. Vi får försöka skriva när vi hinner.


På återseende alla läsare!

Kramar!
//
Lukas

1 kommentar:

  1. Det här var en trevlig blogg!! *lägger in i bloglovin*

    SvaraRadera