lördag 16 januari 2010

Hemma hos Cyan...

Sitter nyvaken vid datorn hemma hos Zack och Cyan. Vi har den här helgen bytt partners igen. Zack är hemma med Sandra i vårt hem och jag är här hemma hos Cyan. Egentligen vill vi vara alla fyra men då det inte gick så valde vi att dela upp oss den här helgen.

Just nu är det lite tomt här hemma, jag längtar efter att Cyan ska komma hem. Jag och Sandra kom hit igår, vi träffades alla fyra en kort stund innan Sandra och Zack gav sig av till mitt och Sandras hem. Det är en speciell känsla att inte vara alla fyra. Samtidigt som jag saknar de andra så blir det väldigt mysigt och intimt med den man är med.

Igår kväll köpte jag och Cyan hem lite mat, myste ner oss i soffan till en bra film och satt där, bara njöt av varandras sällskap. Det var en perfekt hemmakväll. Efter filmen masserade Cyan hela mig och det hela ledde till att vi hamnade i het och innerlig kärlekslek.

Vi hade en perfekt kväll och somnade i varandras armar.

Cyan smet iväg i morse och kommer hem nu i eftermiddag. Jag funderar på om jag kanske ska överraska henne på nått sätt... Framtiden får utvisa.

Nu är det dags för frukost.

Kram alla läsare.

//
Lukas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar