söndag 13 december 2009

En härlig långhelg...

Nu sitter jag här hemma, Zack och Cyan har precis åkt hem. Vi har haft en helt underbar helg, trots jag själv drabbats av en ovanligt elak förkylning. Vi hade ett underbart äventyr då vi helt bytte partner för en dag på varsitt håll. Jag har blivit härligt ompysslad av Cyan och Sandra då jag känt mig krasslig och vi alla fyra har haft massor av skoj tillsammans.

Jag sitter nu lite småfebrig och snuvig och tänker tillbaka på allt och det känns lite tomt att det bara är jag och Sandra nu efter vi varit fyra sen i onsdags kväll (utom fredagen då). Längtar redan tills vi ses igen...

Jag vill skriva om våra äventyr för det varit så härligt men orken sätter stopp för ikväll...

Får bli en annan dag!

Kram alla läsare!

//
Lukas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar