onsdag 26 augusti 2009

En vecka i synd del 2

Här kommer fortsättningen på våra äventyr från vår vecka i synd…

Efter den bilsex som jag och Cyan hade ägnat oss åt hade upphört och vi hamnat hemma hos oss gjorde vi i ordning en trevlig middag och satte oss ner och åt i goda vänners lag. Vi pratade om våra eskapader och middagen bjöd på både trevliga pratstunder och skratt. Efter vi plockat av bordet och ställt undan så försvann vi iväg i ett sensuellt dis…

Vi fann oss alla fyra i sovrummet. Cyan och Sandra stod båda två på alla fyra och förlustade sig med Zack, de lät sina läppar och tungor smaka av honom. Jag ställde mig bakom Cyan och trängd varsamt in i henne. Med munnen full gnydde hon till av vällust, jag tog några djupa lugna tag innan jag lät hettan ta vid. Hennes kvävda stön fortsatte. Jag drog mig ur henne och ställde mig bakom Sandra som blev något förvånad av hur jag trängde in i henne. Hon stönade högt till och fortsatte sen låta sin tunga och läppar smaka av Zack medan jag tog henne bakifrån. Jag förlustade mig ett tag på Sandra medan hon fortsatte ge Zack njutning. Jag drog mig ur och gick tillbaka till Cyan. Zack reste på sig från de hungriga läpparna som smakade av honom och drog Sandra med sig och ställde henne över Cyan som fortfarande stod på alla fyra. De bildade nu ett härligt syndigt kors och jag och Zack förlustade oss på tjejerna. Jag drog mig ur Cyan och trängde in i hennes förbjudna hål, Zack blev inspirerad och gjorde samma sak. Vi drogs iväg i en erotisk dimma och tiden försvann. Snart låg vi härligt flämtande alla fyra och myste med varandra. Vi dåsade bort i vårt sensuella dis. Jag och Cyan spenderade natten tillsammans omfamnade varandra och Sandra och Zack sov i rummet intill. Vi alla var härligt utmattade efter dagens och kvällens härliga upplevelser…

Jag och Cyan vaknade av härliga ljud från Sandra och Zack och låg och lyssnad epå dem ett tag, efter en stund var stämningen outhärdligt het och vi begav oss även vi in i sensuella lekar. När vi var klara åt vi lite frukost och begav oss ut i det härliga sommarvädret. Vi åkte iväg till en badplats där vi spenderade dagen med härligt sol och bad. När vi sen begav oss mot Zack och Cyans hem var det Sandras och Zack som stod för syndigheterna i baksätet. De lät varandras tungor smaka varandra och en enorm hetta uppstod i bilen. Snart hade Zack trängt i Sandra och de var helt borta i sin värld. Jag och Cyan stal blickar bakåt för att se deras underbara lek. De pustade snart ut och lät hettan lägga sig. Nu hade även de prövat att ha sex i baksätet på en rullande bil…

Väl hemma hos Zack och Cyan lät vi lugnet falla, vi åt middag och tittade på film. Pratade och hade trevligt. När sen natten smög sig på valde vi att som tidigare att sova med ”fel” partner. Men Cyan och jag hade inga planer på att sova. Vi låg där myste och pratade men lät snart våra händer, kroppar och tungor ta över. Vi kysstes, smektes, slickade… Snart var vi i vår egen värld och tiden bara flöt iväg. Vi låg där i vårt sensuella dis och värmen trängde sig på. Vår tidsuppfattning var helt borta. Vi kände oss fria, busiga, heta… När värmen blivit så pass stark att vi knappt kunde andas smög vi ut på Zack och Cyns altan. Vi stod där nakna. Lät våra kroppar smekas av den svala nattluften. Cyan tittade på mig okynnigt och ställde sig på knä. Omfamnade mig med sina läppar och sög mig varsamt. Jag stod där ute och bara njöt. Jag kände enormt begär efter att tränga in i henne och tittade ner på henne och tog tag i hennes armar och drog varsamt upp henne. Hon lutade sig framåt över deras altanbord och jag trängde in i henne. Vi stod där flämtande men bet ihop för att vara tysta och lät våra kroppar förenas i den svala nattluften. Jag lät mina höfter arbeta och känslan var obeskrivlig. Syndig, härlig, skön… Hon vände på sig och satte sig på bordet och jag trängde än en gång in i henne. Våra blickar möttes och vi såg på varandra med hetta. Vi fortsatte ute i svalkan en stund för att sen gå in och fortsätta, vi lät hela natten flyta iväg i ett hav av sensuella handlingar…

Våra äventyr fortsatte ända fram till onsdagen då vi tvingades bryta upp då det vanliga livet gjorde sig påmint… Mer äventyr följer.

Kram alla läsare!
//
Lukas

2 kommentarer:

  1. Hmmm alltså det osar mer än enbart partnerbyte & ren sex. När man blandar in djupa känslor brukar det inte sluta bra, tro mig..
    Lukas beskrivning av Cyan ger vibbar av djupa känslor.. att man sover ihop, ligger & gosar osv... Tänk på det...
    Annars - en välskriven blogg, nice att läsa:)

    SvaraRadera
  2. Ja man kan säga att det handlar om mer än sex för oss. Vi är alla fyra goda vänner och gör även annat tillsammans utanför sovrummets väggar. Men vi är också vuxna människor. Allihopa och vet var "hemma" är. Jag håller helt klart med om att känslor är vanskligt och ingenting man ska leka med. Men jag är säker på mina känslor för Sandra. Likväl som jag är säker på mina känslor inför Cyan. Att bygga en relation med ett annat par är givetvis riskfyllt men skulle det börja nagga på mitt förhållande med Sandra skulle vi inte fortsätta.

    Med det sagt så håller jag i princip med, de flesta skulle nog inte klara det sortens liv vi lever utan att låta svartsjuka och andra tråkigheter spilla över. Men för vår del är ingen av oss oroliga.

    Glad att du gillar bloggen förövrigt!
    //
    Lukas

    SvaraRadera